Meni eilinen ystävänpäivä uutta tietsikkaa asennellessa. Nyt pitäisi kaikkien hommien pelittää:) Tässä myöhästynyt ystävänpäivätervehdys:
Jos ihan pari kuvaa laittaisi
Hieno punahattu, ihan kun lentoon lähdössä
Ihan itsekylväytyneet orvokit sininadan seurana.
Pottakokemus, voipi olla, että lähtikin, saa nähdä onko tuossa vielä ensi kesänä…
Kohta
Krassilla on valoa tunnelin päässä. =D Kaunis kuva.
Tämä tuulimyllykuva myös Meri-Porista, Kallosta.
Ja majakka…
Kallo on tuttu paikka lapsuudesta Ihania kuvia.
Upeita kuvia ja ihania tyttöjä
Meillä oli lapsuudessa tapana ajella Meri-Porissa keväisin. Nyt itsellä näköjään sama tapa viedä lapset (tai ainakin ne, jotka haluavat) katsomaan jäiden lähtöä. Puhuttiin jo tyttöjen kanssa, että mennään parin viikon päästä vielä uudestaan. Silloin voisi ajella Reposaareen.
Siellä Reposaaressa ja Uniluodolla olin itsekin parisen viikkoa sitten ajelemassa. Ne ovatkin Porissa kauneinta kaupunkia, sellaista vanhaa puutaloasutusta ja meren rannassa.
Reposaaressa on kyllä todellakin idyllistä. Onhan Porissa muuallakin vanhoja puutalokortteleita, mutta sijainti on tietenkin jo melko kaukana merestä.
Hyvää kevättä
Kiitos samoin, ja iso kiitos herkuista<3<3<3
Kylvöonnea Ipanemalle. Mun täytyy huomenna paiskoa lisää lunta ulkokylvösten päälle. Se valkoinen luonnonvara uhkaa huventua. Onhan sitä toisaalta pihassa vielä aika paljon, mutta jokusia pälvipaikkojakin jo on.
Hei Havina, katselin ihania kärhökuviasi, kun suunnittelen kärhöostoksiani. Minkälaisia kokemuksia sinulla on ollut Viticella-ryhmän kärhöistä Little Nell ja Minuet? Onko Little Nell sinisempi ja Minuet punaisempi? Onko muuta eroa?
Little Nell on tosi vaalea, voisi jopa sanoa halju. En ainakaan vielä ole kovasti sille lämmennyt. Vartavasten sen kyllä halusin ja voi olla, että vielä joskus muutan mieleni, kun vielä kasvaa ja pörhistyy. Minuet taas on yksi suosikeistani. Suhteellisen pienikukkainen tosin, niinkuin Little Nellkin, mutta siinä on väriä kuitenkin sen verran, että erottuu. Minuet on tosiaan punaisempi. Little Nellin jos laittaa, niin kannattaa varmaan laittaa samaan kohtaan ainakin joku värikkäämpi kärhö kaveriksi. Mulla se on nyt yksinään, mutta saa varmaan kaverin tänä kesänä.