Havinan haaveilut (II)

Havina, kiitos vastauksesta. Olin vähän ajatellut sellaista yhdistelmää kuin Madame Julia Correvon ja Minuet. Luuletko, että sopisivat väreiltään yhteen? Ja sitten toiseksi Etoile violet ja Little Nell. Kuvittelin, että Little Nellissä olisi jotain vaaleaa sinisen lilahtavaa, mutta ehkä pitäisi löytää parempi kaveri. Onko sulla ehdotuksia? Toisissa kuvissa Little Nellissä on vähän roosan sävyä ja toisissa enemmän sinistä, mut en sit tiedä miten on? Mun kärhökirjassani (Matz ja Cedergren: Ihanat kärhöt) on varmaan ihan liian nätti kuva Little Nellistä. Kaikki tulisivat samalle alueelle, että saisivat kaikkikin muodostaa mukavan näköisen yhdistelmän.

Uskoisin Little Nellin sopivan Etoile Violetin kanssa ihan hyvinkin. Jotenkin se Little Nell näyttää kuvissa värikkäämältä, kuin on luonnossa. Mutta Etoilessahan on väriä, varmaan Nelli raikastaisi sitä sopivasti. Jotenkin itse ajattelisin, että Madame ja Minuet eivät sopisi niin hyvin yhteen, voi olla, että Minuet häviää sinne niin, ettei erotu. En tiedä, selviää varmaan kokeilemalla. Mulla on se Prince Charlesin kanssa, ja sopii aika hyvin. Vahinkolaukaus…

Vaaleajouluruusu tänään kuvattuna

Krookukset paljastuivat eilen lumen alta valmiiksi nuppuisena. Eivät vielä auenneet, mutta kuva oli pakko jo ottaa.

Tässä korissa Lidlin nimetön pelargoni ja marketista ostettu muurikello. Hallan uhatessa viettää yönsä sisällä.

Mukavan keväistä sulla jo on. 

Täällä tuli vettä eilen melkein koko päivän ja lumet hupenivat, vaikka alkuviikosta oli vielä melkoinen hanki. On meillä vieläkin paikoitellen lunta, mutta paljasta maata taitaa olla jo enemmän.

On tää kevät niin ihanaa aikaa♥

Koko ajan maasta nousee jotain uutta

En oo tainnut kuitenkaan ihan turhaan niitä sipulisulkeisia pitää syksyisin.

Okei, taidan pitää syksyllä kanssa sipulisulkeisia. On meinaan upean näköistä.

Maassa viime talven viettänyt aleraasku jouluruusukin intoutui kukkimaan

Kyllä kannatti sun Havina pitää niitä sipulisulkeisia vime syksynä ja kiva kun näytät meillekin tuloksia. 

Heucherat ovat ihania jo lumien sulettua

On se talvehtinut, jeeee, Sambucus nigra "Black Lace".

Tämä taitaa olla virvalilja

Voi kun sulla on niin kesän tuntua jo! Sipulisulkeiset? -semmoset munkin tarttis pittää, on meinaan nii nättei sipulikukei. Mul o ittel kovi vähä noit. Pitäs ryhdistäytyy syksyl, on noi nii kommeit!

Toi Black Lace selvis mullakin täst talvest sillai, et ei tarttenu leikat matalaks. Ain enne kaikki oksat o paleltunu.

Jokatapaukses ihanii kevätkuvvii sul ja eiks kevät ookki ihkuu aikaa! Ja nii virkistävvää, ku kaikki kasvit herrää henkii. Sitä ei vaa voi ol ihmettelemäti.

Minä oon aina ajatellut olevani kesäihminen, mut tänä keväänä sitä taas on miettinyt, että kyl tää kevät on niin ihanaa, kun kaikki on vielä edessä! Joka päivä on jotain uutta ihmeteltävää, kun luonto ja puutarha heräilevät talven jäljiltä.

Mulla oli tuo Black Lace nyt ekaa talvea, ja tosiaan ylhäällä asti silmut aukenemassa. Olin kyllä varautunut leikkelemään, mut nyt ei tarvikaan.