Havinan haaveilut (II)

Aurinko paistaa ja tämä pikkutulppaani päätti paljastaa kasvonsa auringolle:)

Balkaninvuokkokin kurkistelee jo kevättä…

Viola koreana on päättänyt selvitä ensimmäisestä talvestaan.

Lonicera japonica "Aureoreticulata" taitaa myös olla hengissä♥

Voi miten keväistä sulla jo on eikä lunta missään kuvassa! =0

Itse joutuisi ottamaan 1x1 cm kuvia ettei lunta näy. Ihanan näköistä! =)

Kiitos Onnelanemäntä, kevät edistyi vauhdilla, kun lumet lähtivät. Meillä ei lunta ole enää, vettäkin on satanut sen verran viime aikoina, että loputkin kasat varjopaikoista ovat hävinneet.

Hiphiphurraa, tuossa iltasella taas kiertelin nenä kiinni mullassa tutkimassa, mitä ihanaista taas työntyy mullasta. Vaikuttaisi siltä, että viime vuoden siemenkasvatti syysesikko (Primula capitata ssp. Mooreana "Salvana", voiko oikeasti olla noin pitkä nimi??) olisi hengissä:)

Mulla on vissiin kans Black Lace talvehtinut hyvin, pitää mennä varmistamaan tarkemmin. Se on vasta 15 cm korkuinen ihanuus<3

Nyt oli ilmeisesti hyvä talvi tuon Black Lacen kanssa. Mulla oli ekaa talvea, mutta niin ymmärsin, että ennen ei ole muilla noin hyvin talvehtinut kuin nyt. Ihanaa, on se niin kaunis:)

Samat sanat<3

Tämän risupallon tein viime keväänä omenapuun leikkuujätteestä.

Oi ihana toukokuu

Esikot ovat uusia tulokkaita tässä pihassa.

Kevättähden kumppanina sininata

Kävin kurkistamassa kaikki tämän kevään kuvasi ja kyllä kannatti. Niin kaunista kevättä sulla!! Tuo "Oi ihana toukokuu"-kuva oli aivan höperryttävä, se tulppaanien ihana väri ja yhdistelmä balkaninvuokon sinisen kanssa.

PS. Kävin tänään Sofianlehdosta ostamassa 19 kärhöä, ovat nyt kasvihuoneessa odottelemassa hieman lämpimämpää :slight_smile: Kiitos aiemmin kevättalvella antamistasi neuvoista!

Kiitos, Tuomipihlaja.

Vau, 19 kärhöä Sofianlehdosta… Olen jo ainakin pari vuotta suunnitellut retkeä tuonne Sofianlehtoon, vielä on jäänyt toteutumatta, mutta vielä joskus:)