No enpähän tienny että tätäki on valkosenaki, sitä vivolettia penkistä kyllä löytyy mullaki. Ja joskus vielä valkostaki!
Molempia on minunkin penkeissäni. Valkoinen on arempi ja hentokasvuisempi.
Miksiköhän Heidinkukkani lehdet on aina pikkasen kippurassa verrattuna muiden.
Tämä kuuluu kyllä lempiperennojen joukkoon ehdottomasti.
Istutanko heidinkukat aurinkoon vai varjoon?
Miulla on auringossa.
Ja minulla puolivarjossa
Menee se missä vain. Auringosta puolivarjoon.
No huh, minä ehdin jo ihmetellä että mihin aurinkoiseen paikkaan saan heidinkukkani mahtumaan… niitä on paljon, kun sain viime vuonna pikkuisia siementaimia läjän.
Kiitoksia! Pikku-heidit pääsee penkkiin siis…
Tämon kyllä niin kaunis tää heidinkukka!!
Nättejä kukkia Miten voi olla mahdollista, että en ole ennen moisesta kukasta kuullutkaan, vaikka olen kuitenkin harrastanut puutarhajuttuja pitkään Noita pitää ehdottomasti saada jo senkin takia että on sitten oma nimikkokukka
Onko heidinkukka myöhäinen maasta nousija?
Ei se ensimmäisten joukossa ole. Miulla on vielä lumen alla. Ei se mikään arka ole.
Hyvä juttu, viime kesän heidintaimia tänään etsiskelin sulasta penkistä, mutta vielä ei näkynyt mitään.
Reilun sentin ruusukkeita pukkaa ja näkyviin:) Anteeksi huono kuva:(
Juuri tuollaisia löysin omista penkeistänikin
Lemppareitani
Voih kunpa mullakin kukkisivat, viime kevään siementaimia.
Jee, heidinkukissani on nuppuja, ei ole ennen kukkinut…kiitos Puutarhapuurtajalle taimista
Apua, olen unohtanut koko heidinkukat! Ne taitavat olla kasvimaalla muiden ruukussa talvehtineiden seurassa… ja nythän tulikin mieleen mihin ne piti istuttaa. Huomenna hommiin.
Joko Kurpan heidinkukat kukkii ja minulla kun vasta ovat maasta ponnistaneet. Tekeekö muuten jo toisena kesänä kukkia?