Heinäseiväs

Mitattu, väli on 80 cm.

Ok, kiitos memuli

Pistän tän aitakuvan oikiaan paikkaan .Muutamassa tunnissa kyhäsimmä aian heinäseipähistä, ihan luotisuorahan tuo ei ole ja ravokkaan ei niin samanlaiset ole mut haitanneeko tuo mittään, saapahan seipähien paikkaa vielä muutettua jos haluaapi.
Mä tykkään tuosta, tuohon aijan etehen ku vielä joskus istuttaa vaikka kulleroja niin avot

Voi hitsit, tosta tuli kyllä tosi kivan näkönen!

Oletpa tehnyt komean aidan,heinäseipäät on monipuolisia käytössä,kenellä niitä enää on.No,meillä vielä muutamia,pitää miettiä mitä tekisi,mutta kyllä ne jemmassa säilyy odottamassa inspiraatiota.Se tulee aina joskus.(silloin kun ei tarttisi ja sitä ei odota)

Meilläki jäi vielä 21 seivästä yli, pistin ne piiloon ettei isäntä tee niistä saunapuita :smiley: Jottain niistä pitäs kehitellä

Niin ja kyllä mä olin tuossa rojektissa lähinnä työnjohtaja ja muut teki :slight_smile:

Köynnöstukia? Kaks pystyyn reilun metrin välein, ja väliin betoninraudoitusverkko. Seipäitten päihin koristeeksi saviruukut.

Kertakaikkisen hieno seiväsaita, täälläpäin ovat tehneet liian harvan, noin tiheästi niitä seipäitä pitää olla!

Mää tarttisin ny kans pari seivästä, olis inspiraatio päällä. Pirhana sentäs, noitahan pitäs olla aina jossain jemmassa. Hieno tuli sun aidastas Jade!

Memuli, mullakin ois käyttöö parille seipäälle.  Jaden aita on upea… ja ne kullerot siihen eteen, niin on se nätti.

Voi hurja kun olet hienon aidan tehnyt!!!

Heittäkää heinäseiväsvinkeillä! Mulla on kymmenen tyvestä lahoa heinäseivästä, olisi kiva tehdä niistä jotain. Niistä yläpäistä.

En tiiä kuinka hyvin onnistuu, mutta aatelin itse testata tehdä seipäistä karhunvatulle kasvutuen. Aattelin laittaa kolme heinäseivästä maahan tasaisin välein ympyräksi ja päistään (tai yläosan tappikohdista jos sattuvat kohilleen)  sidon yhteen. Sitten kiedon sellaista aitaverkkoa siihen systeemin ympärille. Uskon että korkeus riittää karhunvatulle.

Sellainen kolmesta seipäästä tehty amppeliteline oli kivan näköinen. Narulla yhteen ylhäältä ja ehkä alempaakin. Amppeli roikkui siitä yläsolmun kohdasta.