Kaariporttia ei vielä ole, mutta mietin, että jos laittaisi tuollain vaakatasoon verkkoa johonkin "kiemurtelemaan", tukipuilla tai -harjateräksillä junttaisi maahan? Raoulia on vähän niinkuin lyhytnukkaista kokolattiamattoa, johon on kaatunut liimaa. Matalaa tökköä Ei kai se sammal kuitenkaan..
Kultamurun lopputilin kunniaksi soittaa rimpautin paikalliselle sorakuopalle ja tilasin singeliä ja mursketta. Mursketta tarvitaan pihatien kuoppien paikkailuun ym. systeemeihin, ja singelistä minulla on päähänpinttymä, eli haluan sitä katteeksi sisääntulopihan pensasjuttuihin. En kyl tiiä mitä maksoi, singeliä tuli paljon enemmän kun tilasin ja lasku tuleekin vaa´an mukaan. Plus soitin vielä uudestaan ja herätin hilpeyttä, kun totesin, että unohdin tinkiä!
Mutta olin taas ihan tohkeissani, oli niin mukava seurata ammattitaitoisen kuorma-autokuskin työskentelyä! Molemmat kasat olivat kyydissä, ja hän kippasi ne erikseen just tasan siihen, mihin pitikin kuunnellen meikä pikkurouvan toiveita. Muistin antaa palautetta erinomaisesta työstä! Noin sitä tulin minäkin pikkujutusta hyvälle tuulelle
Minun aarrekasat:
Seuraavaksi perheen äiti ja isäpuoli ilmoittivat lähtevänsä dyykkaamaan sanomalehtiä. Joku varmaan meidät bongasi paperinkeräyslootalla tonkimassa, kun illemmalla tytär kyseli, että onko meidän ihan pakko siellä tonkia
Mutta nyt on vihdoinkin tavaraa, ja tästä päästiin aloittamaan. Kiitettävästi kului aikaa tuonkin tuhertamiseen. En tiedä mikä on, mutta pakko tosiaan saada singeliä katteeksi, reunaan tuli/tulee syvennys johon sanomalehti ja murske, hiukan liian lennokkaasti rapisee leikkurissa, jos on singeli reunaan asti
Kaikki kolme pensasruusua ovat tässä, juurilla haketta jos haluavat versoja pukata. Pressun alaiselle alalle perennoja, niitä, jotka edustuspihalla leviävät liiankin vauhdikkaasti. Ja kivinen polku sinne kiemurtamaan.
Kultamuru käski olla onnellinen, että minulla on ukko, joka kärrää tavaraa ja kippaa sen siihen, mihin pyydetään. Olenhan minä toki onnellinen moisesta