Humala, Humulus lupulus

Harmi että matkaa on turhan paljon, muuten olisit saanut laittaa ajo-ohjeita :slight_smile:

mitäs luulette nahtaisko kuolla roundupilla?????vai miten se kirjoitetaan.....

Eiköhän. Roundup on justiinsa sitä glyfosaattia jota tuolla aiemmin joku muistaakseni ehdottikin.

Laittakaa mielummin vaikka kaupan ilmoitustaululle lappu että saa hakea, ennen kun myrkytätte kasveja.

"Kasvaa kuin humala" sanotaan, ja aivan tekisi mieli väittää ettei edellispäivänä tässä ollut vielä muuta kuin tyhjää multaa...

Jos joltain löytyy liiaksi niitä humalan alkuja ja haluaa vaikka postimaksun hinnalla niistä luopua niin täältä löytyy yksi ottaja!

Onko teidän keltalehtinen humala...humulus lupulus `aurea` menestynyt hyvin talven ? Onko sen oikea nimi kultahumala...ostin viime vuonna ja se kuoli talvella , kantsiiko ostaa uusi, vai onko se kovin kranttu ?

Satues, just tänään ihailin sitä Ruissalon kasvitieteellisessä. On se vaan ihana ja oli kovastikin tuuhea. Mutta mistäs ostat ku ei ole mulle tullut vastaan ainakaan täällä missään.

Bee, ihana on, hitsi kun en peittänyt sitä talveksi, olen kyllä aika höperö ärtynyt Minä ostin se Platag... pitää katsoa onko siellä vielä.

Satues, menenkin paikallisesta Plantsusta kurkkimaan lupulusta.

bee,mee suoraan vaan Lassilaansilmän iskumää ainaskin näin sitä siällä.

No niim mää menenki, kiitos!

No älkää nyt kerskuko, kun minä en pääse viha

Meil Turus ov vaik mitä! Laitak mää tulema jos siäl viäl o?

Hienoa Bee, laita vaan jos sattuu olemaan.

Varsinaine Suami kuitta ja kiikutta huamen posti taik sit Matkikse? Lait se osote varmuure vuaks privoihi viäl, mul on se jossam mut ei varma tiato et misä.

ei tarvi mennä, voin parille laittaa tulemaan :slight_smile:

torstaina voin pudottaa aamulla varhain Turun seudulle?

Finnfellow kuskaa meidän sakkia Naantalista Ruotsin puolelle :)

hei! minä kokeilen toimiiko tämä systeemi, kun en oo ennen täällä ollut. olisko kellään pientä hevoskastanjan alkua? myös pähkinäpensas kiinnostaa ja vuorijalava. mulla on tammen taimia jos joku tarttee.

Vai onse niin kranttu ettei etelänkään talvista tykkää. Mä ostin viime kuussa pari taimea tänne vitoselle. Tilasivat mulle Oulujoen tarhalle Särkältä joka oli taas tilannut ne jostain Kalajokisesta puutarhasta. Saas nähä kui käy. Olis se vaan niin nätti jos sais sen menemään.

Eikös Korpikellon kilinöissä ole tuo humala etusivulla ja vyöhyke vitonen… Löytyisikö sieltä menestymiskokemuksia?