Toivottavasti, ei katto tuu vastaa. Laita meille kuvia, kun noi on kukassa.
Nosta koko komeus öiksi kylmään, niin eivät veny niin paljon ![]()
Mäkin haluisin jouluksi hajusintin mut isännän tirso ei kestä sen hajua
Oiskaan meillä missään jemeksessä lyhtyä
Yksi mahdollisuus on jäädyttää hajusinttejä jäälyhtyyn tai maitopurkkiin. Eivät takuulla haise ja kestävät kauan ulkona siis - ellei iske lämpäaalto ja vesisade ![]()
Joku laittoi hyasintin aina jouluna vessaan. Kun ei kestänyt sen hajua muualla huushollissa ![]()
Toi veski on hyvä idis, isäntä nimittäin istuu sielä kirjan kans yli puol tuntii ja minä panttaan sit pissaa niin että suussa maistuu, jos sielois hajusintti niin sois parissa minsassa sieltä pois
Tejokka litlist ootte ostanu hyasintin sipulin + maljakon, ni misä päi kauppaa ne o! Käytiin hvallan litlis eikä sieläkää ollu, ainaka löyretty.
Uskon että kaikissa liitereissä on tavarat aika lailla samalla lailla, Rollossa kaikki kukkaset on aika lähellä kassaa, son semmonen pieni teline misson kaikki karahkat
Joo täälläkin, mutta ei siinä ollu yhtään sippulii. Sii oli jotain bonsaipuita, amarylliksiä ja niitä ananaksia, sitten alko jo talipallot.
me istutettiin viimejoulunen hyasintti syksyllä kukkapenkkiin sen toivossa että säiluu hengissä ja kukkii keväällä. peukut pystyssä odotellaan.
No eipä ihme ettei oikee kasvanu, ku ei ollu oikee tilaa ![]()

Nyt viimein isompii purkkeihin laitettu. Oli muute aika järkyttävän isot juuret melkein kaikissa! Yhessä mikä oli pitkän purkin reunassa kii oli aika pienet. Toisessa City Of Haarlemissa.
joo noista kolmesta lyhdyssä olevasta sintistä oli se takimmainen “lila” venähtänyt päivässä vartta kattoon asti! on vissiin vähän erilaista sorttia kuin nuo kaksi muuta, tai sit vaan eri vaiheessa…
Sienestäjä, mites se pesupallohyasintti jaksaa?
Kato sivu kolmetoooista
Ei oo kasvanu enempää? Juuria pukannu vaan.
Joo, ihmettelen kans. Noissa mitkä laitoin purkkeihi ni niiski oli ihan sairaan pitkät juuret ja niit oli milijoona. 15cm pitusia.
Tässä mun kaunokainen. Ostettu kukkatalosta vihreenä ja nyt parhaimmillaan.Kännykkäkuva, pahoittelen.
Ihana! Munki on pakko ostaa kukkiva hyasintti, ei noi mun kukkaset ehi vast ko ens kesäks ![]()
Minä nyt mitää tiiä sipuleista, mutta oisko sienestäjän sipulit liian syvällä ja liikaa multaa?? Joteskin vaa tuntuu siltä kun noissa kauppojen hajusinteissä on vaan hiekkaa ja ovat nii pinnalla…
joskus vuosia sitten kasvatin jouluks ja ne piti pitää pimeässä jonkin aikaa ennenku alko kasvaa kunnolla.
Noi o ollu jo pimmees aika kaua, ja enää en niitä sinne raahaa ![]()