Ideoita Puutarha.nettiin?

Ai niinpäs on - oon sokia :frowning:

Ohje: Joskus hakusana ei suostu poistumaan hakulaatikosta. Tällöin maalaa sana, paina "delete" ja sen jälkeen naputtele tyhjentyneeseen hakusanalaatikkoon tyhjää eli muutamia välilyöntejä. Sitten paina uudelleen "hae".
Eli hakusanan poistuminen tarvitsee kaksi peräkkäistä poistoa,ensin delete ja sen päälle pari tyhjää lyöntiä + "hae"-klikkaus. Sitä jadeliila viestitti.

Muoks: siis aina täytyy poistaa sana deletoimalla. Joskus sitten tehdä tuo lisätoimenpide vielä päälle.

Mut toki jos sei muita haittaa niin mä koitan sit kärvistellä sen kans :slight_smile:

Kyllä se voisi olla ihan automaattinen delete-poisto, ettei tarttis mitään konsteja.

Mulla hakusana poistuu delete+hae -konstilla

Kerrankin minulla toimii jokin, miten mulla ei ole tuon lootan kanssa mitään ongelmaa, käytän tuota joka on yksäreitten alla, se tyhjenee heti, kun kursorin klikkaa siihen, eikä kummittele. Miksihän niitä muuten täytyy olla monia, nuita lootia?

…ainakin sen takia, että tuo sinun käyttämäsi tekee haut myös ns vanhalta puolelta ja koko puutarha.netin materiaalista

Ahaa, tuo toinen loota, kun kokeilin, teki myös haut ihan konstailematta ja tyhjeni pyyhkimällä. Selaimestako se sitten lie kiinni vai mistä.

Mullon IE

…ei varmaankaan, ainakin operalla ja firefoxilla toimivat molemmat samalla tavoin

IE on mullakin.

Minusta tuollaisia viesti-ilmoituksia ei pitäisi laittaa oletusarvoisesti kaikille, vaan pelkästään ilmoitus, että sellainen on nyt tehty ja halukkaat voivat sen ottaa käyttöön.

Minä en ole mitään ilmoituksia halunnut sähköpostiini ja olen jo pari kertaa yrittänyt sitä estää, mutta aina vaan näkyy postia tulevan! :frowning:

Hakutoiminnassa huomasin sellaista, että jos muistaa ketjun nimen, mutta ei sitä missä kyseinen ketju on niin hakutoiminto ei sitä löydä, kun se hakee vain keskusteluista kyseistä sanaa/sanoja. Miten siihen asiaan saisi parannusta?

tuohon ketjuun->

En vieläkään ymmärrä sitä että vasemmassa yläreunassa lukee että Kirjautuneena ja nimeni kun taas vasemmalla olevan alkusepustuksen ensimmäiset sanat ova Kirjauduit onnistuneesti ulos palvelusta ja kun tulen keskusteluihin, minun on ensin pakko avata joku ketju että pääsen kirjautumaan sisään. Sen jälkeen on taas mentävä uudelleen keskustelunpääsivulle että pääsen takaisin siihen jossa olin ennen sisään kirjautumista. Miten tuo on mahdollista? Olen kokeillut tätä ohittaa ja kiertää kymmeniä kertoja mutta se vaan ei toimi muuten enkä keksi mitään oikotietä.

Olen monella nettisivustoilla kirjautuneen sisään ja aina kun menen sinne, on nimeni tai nimimerkkini jo valmiina sivun laidassa eikä tarvitse kirjautua aina uudelleen. Niin muuten tämäkin toimi aikaisemmin.

Ymmärtäisin piirun verran paremmin jos nimeni ei lukisi tuolla ylhäällä koko aikaa mutta kun olen ja en ole yhtä aikaa! Onko muilla samaa ongelmaa ja miten siitä pääsee?

Jos muilla on samaa ongelmaa voisiko sen korjata loogisemmaksi tai kertoa missä helpossa paikassa on oikeat toimintaohjeet? Nyt vaan jyrsii kun pelaa  nettitikulla ja saa tehdä samat rituaalit joka kerta kun tulee postilaatikolta, kahvipannulta, kukkia kastelemasta, vessasta, ties mistä ja näitä kertoja on päivässä paljon. Siirrä nuu kiltti jos purnaan vielä väärässä paikassakin.

Samasta ogelmasta olen muutaman kerran kirjoitellut tänne. Lisäksi se vaatii kirjautumaan kesken selaamisen vaikka olen ollut jo kirjautuneena esim. puoli tuntia ja nimi lukee ylhäällä kirjautuneena.

Laitatteko tietoa ongelmasta tuonne palautteisiin - menee tieto suoraan atk-henkilöille (eikä ilmoitus poistu ennen kuin asialle tehty jotakin).

Kehitysehdotus: jos ja kun ihmisillä olisi johonkin keskusteluun liittyviä linkkejä, voisiko ne linkit saada näkymään ketjussa sillain ettei tarvitse etsiä että missä ne linkit taas olikaan…? Esim tuota vapaa sana puolen voide ja saippua-keskustelussa oli niitä muita linkkejä mistä saa tietää miten tehdä voiteita ja saippuaa. Myöhäisen illan idea… :slight_smile: Olikos muuten väärä paikka antaa tämmöstä ehdotusta?

Kirjautumisongelmista ja vastaavista häiriöistä raportoimiseen on oikea kanava "Palaute". Ohjeet palautteen antamiselle löytyvät täältä: Puutarha.netin palvelut - Keskustelupalsta ja viestit - Palaute-toiminto.

Oli virkistävää kuulla että muilla oli samaa ongelmaa. Kiitos eilen iltana saamani hölöneuvon koitan toimiiko se ja jos toimii niin lakkaan nyppimästä vähiä hiuksiani. :slight_smile: