Ideoita Puutarha.nettiin?

vanha puutarha.net

Vanha pentti 2002…ennen 2007”  on mulla ollut otsikkona kirjanmerkeissä ja sieltä ei enää aukene yhtään mitään keskusteluja. On vain ilmoitus: 
"Tämä keskustelupalsta on lopetettu. Uuden keskustelupalstan löydät osoitteesta: https://puutarha.net/keskustelut/ " .
Tuo linkki tuo tähän uuteen penttiin jossa nyt olemme.

Mai-leen linkkaama “Vanha pentti” jonka alkamista en nyt muista, mutta joka päättyy kevääseen 2002 on mullakin kirjanmerkeissä ja se toimii kyllä. Siellä on vaan ilmoitus ettei uusia viestejä voi sinne lisätä.

Harras toive olisi että saisimme penttiin linkit noihin vanhoihin viesteihin, siellä on todella paljon asiaa ! Myös nuo jonnekin näkymättömiin arkistoidut vuodesta 2002 eteenpäin olevat keskustelut pitäisi saada aukenemaan, eli takaisin saataville ja linkin perään. Muistelen ettei niitä ole mihinkään hävitetty vaan ovat jäljellä kyllä, mutta siis saavuttamattomissa tällä hetkellä kai ?

Voisiko jokaiselle luoda päiväkirjan?

Esim. Välillä unohdan milloin olen ostanut jonkun kasvin tai milloin olen viimeksi vaihtanut ruukun.
Olisi hyvä muistaa milloin on siemenet laitettu itämään.

Minä löydän yleensä vastauksen täältä foorumilta, mutta siihen voi mennä kauan ennen kuin löytää oman merkinnän.
Profiilissa on kyllä lista mihin on vastannut, mutta sekin lista on niin pitkä.

ovat kaikki noin kolmesataa omaa kuvagalleriaa olemassa. viimeisin on kolmisen kuukautta sitten tehty andy garden, joka loppui alkuunsa niin kuin kitikat kertoi

Onkohan tämä Tiina ylläpitäjä oikeasti ottamassa vinkkejä vastaan, kun ei ole mitään kommentoinut. Mietin vaan…

Olen yrittänyt seinäkalenteriin merkkaa, mutta unohdan sen ja en aina muista kääntää seuraavaa kuukautta.
Tälle sivulle, kun kirjautuu, niin helposti löytäisi päiväkirjankin.

Onkohan tuo Tiina robotti?