Illakon torpan pihapiiri (II)

Myskimalva, tulevaisuudessa voit sanoa vaikka että nam. Eikös nyt ole kovasti ollut tapetilla noiden ötökoiden käyttäminen ravinnoksi? Keitetään rasvassa hyvän rouskuvaksi…

No joo  Olin just iltakahveeta hörppimässä kera pullan, kun satuin katsomaan tuota toukkakollaasia. Niin kauan kun toukkia ruuan tietäisin olevan, en suuhuni pistäisi, yök. 

Katselin muutenkin galleriasi läpi ja koska tykkään kepposista, se käsivalujuttu sai mielikuvitukseni laukkaamaan. Työpaikalla saattas olla vaan turhan rankka pila tehdä tuollaiset "johonkin" 

Kävin ketjun läpi. Onpas teillä mukavan näköistä, ja upeita (käsi)töitä.

Käsiä pitäisi vaan minunkin valaa lisää, koska olen jättänyt ne joka vuosi ulos talven armoille. Tietäähän sen silloin, että sormia on poikki vaikka kuinka ja paljon. Ihan on kädet kuin sahurilla.

Katselin koko gallerian, viehättävä piha sinulla on. Nuo betonivalutyöt on tosi hienoja! Olen jo päättänyt että enää minä en vala, mutta nyt tuli levoton olo ja rupesin jo suunnittelemaan valuja. On ne niin ihania! Tuo viimeisin allas ja varsinkin sen jalka on rosoisuudessaan tosi hieno.

Mikä ihmeen isolehtin "banaanipensas" siellä pihalla kasvaa?
perjantai, 3. elokuuta 2007 - klo 17. 36 (yli 5 vuotta sitten)

Omenapuu ja tuomi ovat kauniita.

Isohirvenjuureksi tulkitsin?

Juu banaani se on. Viime vuonnakin keräsin siitä korillisen herkullisia hedelmiä. No, tai siis oikeasti se on tuo Myskimalvan mainitsema jätti- tai isohirvenjuuri. Jätiltä se kyllä minusta näyttää ja kiva on senkin lehdillä valuja tehdä. Elossakin se taitaa vielä olla.

Olet Ania sen verran taitava valaja, että et sinä siitä itseäsi vieroittaa voi. Ideoita kun pukkaa, niin on sitä jossain vaiheessa alettava ajatuksista tekoihin, ettei pää halkea. 

Kiitos kaikille kehuista ja peukutuksista.

Kotipihan kukkapenkkiä.

Kotipiha 1

Kotipihaa edelleen.
Kotipiha 2

Saappaat, jotka eivät mene jalkaan. Tosin näitä kuuluu katsoa kauempaa, ettei jokainen yksityiskohta näkyisi niin selvästi.

Saappaat