Olikohan tämä jo täällä. Ei kerkiä tarkistaa nyt.
Näkymä nurkalta pihalle.
Valkoinen angervo edellisessä kukkapenkissä:
Sekä valkoinen minttu:
Taustalla vanha sauna ja liiteri
Edellisen kukkamaan päivänlilja
Taitaa tulla jo samoja moneen kertaan, mutta kertaus on opintojen äiti.
Purppuraratamo, rusoapila, valkoinen palavarakkaus, nurmikohokki, kelta-apila, yms
Kuunliljoja omenapuun alla.
Puutarhan koristeita:
Näitä ei varmaan kannattaisi laittaa, mutta laitan nyt kuitenkin.
Vanha vessan kyltti maalattuna kiveen:
Koska on ollut niin sateinen kesä, niin pitihän sitä keksiä huussille uusi nimi ja tehdä sitten kyltti. Voi olla, että tämä nimi aukeaa vain länsisuomalaisille.
Jotta ei ihan jäisi tältä päivältä peen maku suuhun, niin lisään äkkiä vielä yhden puutarhakuvan.
Kiva kun laitoit kuvia, Illakko!
Rehevää ja viihtyisää on siellä torpallasi; antiikki-Hiace ja muut pihakoristeetkin sopivasti persoonallisia. Ja se pua-ceekin oli ihan selviö.
Illakko, tykkään :)
viihtyisän elämänmakuista
Au, Illakko. Sun pihaasi olenkin aina halunnut nähdä. Tykkään hurjasti noista sun maalatuista kivistä. Mauri Kunnas saa kalveta kateudesta. (Pitäisiköhän minunkin oikeasti panostaa perennoihin ja kaivella penkkejä, hmmm.) Viihtyisän näköistä. Salaisuudet ei aukene yhdellä katsomalla :)
Onko viimisen kuvan korkea sinertävä kasvi virginiantädykettä?
Pihasi tunnelma on leppoisa . Ensimmäisessä kuvassa lienee kuolanpioni, aivan ihana!
Kiittos kommenteista. Saa ne olla negatiivisiakin. Mieskin sanoi varovasti tässä joku päivä, että olenko minä ollenkaan ajatellut sellaisia selkeitä massaistutuksia, missä lajit erottuu selvästi eikä huku tuonne kaikkeen massaan. Minä sanoin, että en, mutta en silti edes loukkaantunut .
Virginiantädyke on se siinä viimeisessä kuvassa ja kuolanpioni ensimäisessä, joo.
Rissa, nuo kuvatukset noissa kivissä olen piirtänyt mallista eräästä humoristisesta lastenkirjasta ja se kärpänen taitaa olla apinoitu aapisesta, joten kyllä se Mauri kuitenkin on ihan omaa luokkaansa. Tosin maalaan kiviä kyllä ihan omapäisestikin ja aika omalaatuisia ja lapsellisia niistä tulee, niin kuin varmaan kirjoituksista arvata ehkä saattaa.
Mitä jos tekisit tuollaisia maalauksia ja niistä ikään kuin istutusten merkkitikkuja? Au. Maalaa teräslaatalle ja hitsauta kiinni tikku.