Inki, hyvä että edes yhden sait. Olen aina liottanut mutten kovin paljoa, mutta nyt lilluivat vetisessä mullassa. Toinen vaihtoehto on että olivat huonoja papuja. Toivottavasti pakkanen ei vie niitä ainoitasi, ovat arkoja hallalle.
Inkillä on kaunis ja avara pihapiiri, istutukset ovat hienosti laitettu. Usva kuva on kaunis, mutta järvi on varmaan kylmä keväällä kauan ja syksyllä päin vastoin.
Kiitos Nemesia Niinhän se järvi vaikuttaa juuri kuin sanot - ei sillä kuitenkaan niin suurta vaikutusta ole kuin meren läheisyydellä sillä pienen vesimassan lämpötila vaihtelee aikas nopeasti säiden mukaan. Elikkä halla-alttiilla paikalla asutaan järvestä huolimatta - viime yönä se ei kuitenkaan meillä vieraillut. Tosin isännyys vastasi jonkun hallanvierailukysymykseen että:"Ei, ei ole halla vieraillut, se asuu täällä"
Nemesianpiisku on suuri ja kaunis...
Apuva, kun itse kyllä näen mitä tuossa pöntössä lukee, mutta rehellisesti, mitä sinä näet? Tuunailin linnunpönttöä...
Pojan tekemä linnunpönttö ja maalipurkki.
Takaseinään ensin kokeilin koristuksia.
Sitten uskaltaduin liimailemaan jo etupuolellekin - ruiskautin maalia ohuesti ja siihen tälläsin lautasliinaperhoset. Sitten vääntelin kukkalangasta osoitekilpeä, mutta ymmärtääköhän sitä muuta kuin minä?
En varmaan nyt ymmärtänyt kysymystäsi, mutta kerronpa mitä näen: Lintukolo tai Lintukotonen kuin vaan.
Ehhh, ymmärsit siis kysymykseni Taivuttelin rautalankaa ja teen viivat osoittautuivat hankaliksi, arvasinkin, että lintu -sanasta sen voi päätellä, mutta koto ja kolo ovat molemmat merkityksellisiä sanoja ja vielä sopivat tilanteeseen. Kotoa yritin, kun omiin silmiini nuo ristikkäin menevät langat melkein muodostavat teen, mutta voihan se olla yhtälailla kolokin sitten Se nen siellä lopussa on ihan vaan kiamuroita
Niiiiiin, unohtui vielä kehut: on komia pönttö, suorastaan tuunattu ! Noin ne vaan nykyajan linnutkin asuvat moderneissa koloissaan eikä missään harmaissa mökkeröisissä
Tuosta jos katon poistaisi ja mullalla täyttäisi, valkoisen röyhykukan istuttaisi, niin olisipas komia myös ruukkuna puun kyljessä, mitäs siihen sanot ?
No mikä ettei kukkaruukuksi - saattapi joutaakin siihen hommaan, sillä eppäilen jottas tirpat hyljeksivät moista maalipönttöä Ajattelin sijoittaa sinne vaikka puulinnun, jollei oikiat huoli Kyllä se vielä jotain kaipaa - mutten ole keksinyt mitä...
Tuosta rautalangasta voisi katolle vääntää vielä tv-antennin.
Muajussi, sinäpä sen sanoit
Äläkä unohda vuokrankorotusilmoitusta keväällä upouudesta lukaalista
\/
Hieno mökkeröinen tulikin. Huomasitkos kuinka tuossa ennen kuvassa on etu- ja sivureunan kulmauksessa ihan sydämen muotoinen oksakuvio? Koskahan mä saan aloitettua jonkun tuunaamisen? Lakkakin ostettu jo pari vuotta sitten : S
Inki, jos ruusupapu epäonnistui niin piisku ainakin on komia. Sen kanssa ei voi epäonnistua, on takuu varma menestyjä. Kaunis näin kun muut lopettelevat ja kestää pientä pakkasta hyvin ja lopulta menee kuivakukkanakin.
Hienosti tuunattu linnunpönttö. Minulla on myös pari vuotta sitten ostettua lakkaa ja sevettejäkin on, into vain on ollut hukassa, odotan että se saa minut kiinni
Hieno tuli Inkin Lintukodosta!
Ja ihanan tunnelmallinen on teidän pihannekin.
maanantai,
16.
heinäkuuta
2007 - klo 14.
42 (yli 50 vuorokautta sitten)- kuva saa erityisesti ihastuksen väristyksiä aikaan. Ja kesäkeittiö. Niin, ja tietysti järvi!!
Inkin piha alkaa siirtyä sisätiloihin Viherhuoneeseen se tietää tungosta, sillä tottahan keväällä pistokkaat mahtuivat pienissä purkeissaan, mutta kesällä ovat kasvaneet koko sekä kasvit että ruukut - eikä tietty mitään hennoisi hävittää. Ja pelakuut on vielä pihalla
Ikkunankoristeluvinkki syksyksi - vielä ennättää kerätä heiniä. Kuva on huono, mutta idea selvinnee...? Ei siis sijaitse kylläkään meidän pihassa vaan Kaunispään laella
Aika hauska ja käyttökelpoinen idea.
Tomaattisato on korjattu - pari omenaa on korissa kypsymistä edistämään.