Itse tehty kasvihuone tai huvimaja

No on kyllä, ilmeisesti sijoitan sen istutuspöydän tuohon vasemmalle seinälle

Onpa komea ja upea kasvari jadeliila  !!!
Minä vain haaveilen tuollaisesta kasvarista edelleen

No mä sanon veekuille että kun saavat tuon tehtyä niin siirtyvät sun kartanolle :slight_smile:

jippii KIITOS!

Voi että! Noinko pitkällä on jo Jaden kasvari!!! Upeaa ja näyttää tosi hienolta! Kyllä kelpaa kasvatella =).

Jadeliila - kylläpäs saat kauniin kasvarin!  Grattis!

Nouseepas vauhdilla! Ja valo senkun lisääntyy kun moto käy mettässä kääntymässä ;p
Siitä tulee tosiaan "iso", ilman muuta myös oleskelutilaa sinne, aattele sitten syksyllä, istutte siellä isännän kanssa kynttilän valossa tunnelmoimassa!
Ja mitäs kaikkea muilla kasvarin rakentajilla on tapahtunut…

nyt katsastettu ketjua, joko on R&T:llä kohta loppusuoralla? Tuo Emon musta rappaus vaikuttaa sen verran hyvältä, että jos sopii, niin kopsaan hommelin meidän saunan sokkelin korjaukseen? :slight_smile:

12 tuntia met tänään tuota kyhättiin, jopa minäkin jouduin lankkujen kantajaksi, ruuvien hakijaksi ja valokatteen pitäjäksi

Vankan näköinen huone tulee. Varmaan hyvät fiilikset:)

Kyllä kelpaa ja just sopivan kokoinenkin on, En ole kade ihminen yleensä, mutta jos olisin, niin sitten kadehtisinkin oikein kunnolla mut eei meillä, ei

Olga, joo met tehtiin tuosta semmonen jytky ettei se tuulella heilu ku mielettömän piippi hullun piipissä

Jade, no ei oo ihme jos vauhdilla nousee, ku ootte tommosia tuntimääriä painaneet! Ja tänään saman verran hommia?

Kyllä siinä kelpaa sitte hörpätä valmiissa kasvarissa kunnon kaffet ja pullat. (Ainakin siinä vaiheessa, kun sinne vielä mahtuu =D!)

Tänään ei varmaan tehdä ku jokunen tunti illasta ku isoveekku on töissä nyt päivän ja siks toisekseen se lupas vesisaetta mut huomena ei oo kellään töitä joten varmaan sitä tehään taas monta monituista tuntia jos riittää tekemistä :smiley:

Jo vain tulee komia pytinki jadelle! Hyvä se on sinunkin olla mukana hommissa, voit sitten sanoa että: “Met tuosa rakennethiin tuommonen kömmätti tuone kartanole” ;-D

Jade mokoma, ootte menneet meitin edelle ja reilusti! Meillä on pystyssä vasta se perustus, ja sen päällä alajuoksut. Isännän aika on menny mua avustaessa (mansikkamaan ja kasvimaan perustus ja eilinen meni karaokeyöstä toipuessa). Nyt se tuolla pykää nurkkapuita.

ja mä esitin toiveen kaikille tuon tekijöille että tekevät puumerkin jonnekkin kasvarin lautaan

räystäslautaanhan (sisäpuolelle) tai johonkin ylempään seinähirteen ne tekijän nimet on kai ennenkin laitettu. Pitäähän tekijän työnsä kehdata merkitä :smiley:

Meillä näytti viisi minuuttia sitten tältä:

Soitin Keraplastille, kun ei ole sähköpostiin tullut tilausvahvistusta. On kuulemma tilaus käsittelyssä, toimitusaika 1-2 viikkoa.

Siitä se vaan, Emo, teillekin nousee. Tää on ihan kummallista, kun minä jännitän teijän kasvareitanne =DDD! Niissä on vaan jotain niin kiehtovaa, noo…huvinsa kullakin =D!

Paljonko emo te ootta hommaanneet lautaa kasvariin? Meillä loppu jo eka satsi ja nyt isäntä ja veekku lähti hakemaan toista satsia