Kiitos fellow, tuo on kyllä harkinnan paikka
Tervaöljy on öljymäistä, ei tervamaista. Eli hyvin juoksevaa, jota voi myös lämmittää jos haluaa parantaa puuhun imeytymistä. Purkissa sanotaan että sopii vaativiin paikkoihin kuten laitureihin yms. Penkkiä en sillä ehkä uskaltaisi käsitellä, en uskalla sanoa kuinka helposti tarttuu jos vaalealla kesämekolla siinä istuisi. Valmistajana on Sateenkaarivärit ja sitä olen ostanut Robin Hoodista. Taitaa olla pullossa litra ja maksoi noin 7€. Ja sillä pullollisella sutii jo aika paljon! Mulle tulee siitä tuoksusta niin lapsuuden kesät ja puuvene mieleen, se tervan tuoksu on niin ihana =)
Kiitos Fellow. Täytyypi pitää silmät auki ja hankkia tota, kohteita kyllä piisaa.
Roslaginmahongilla (omasekoittamana: terva+vernissa+mäntytärpätti+pigmentti) olen sutinut tekemäni parvekesäilytysarkun ja ulkopenkin, kaunis pinta tuli lehtikuuseen ja mäntyyn. Itsekkin ensin epäröin penkin pintaan laittaa, mutta hyvin kuivui.
Ompas kaunis !
voi miten kaunis. Puun syyt tulevat kauniisti esiin. Koko penkkiloota niin hieno!
Niin on! Välkkeen muitakin töitä olisi hienoa nähdä esim. ruokapöytä:)
ja taas pyydän apua, minkä kokoiset tuuletusikkunat olis riittävät päätyihin?
Voi saasta, vuokraisäntä ajo pihaan, olen mä siltä luvan kysyny ja vielä varmistin sen luvan viime viikolla ennen ku yhtään kampetta hommattiin mut saas nähä mitä se tuumaa ku näkkee tuon livenä, apuva…
No? 41 minuuttia jo mennyt, tuli pitkä palaveri??
Puhu se siitä mut ei onneksi mitään semmosta että liian iso yms.
Huitukka, penkki on erikseen, tämä arkku toimii vain säilyttimenä. On vähän on liian korkeakin istumiseen Kurpitsa muistaa, että olen luvannut kuvata ruokapöydän, mutta kun se on niin vaikea saada kuvattua hyvin, pienessä tilassa. Yritin joskus ja luovutin.
Nyt ollaan tässä vaiheessa menossa
ja asiasta viidenteen, kuultiin tänään että tuo takana oleva mettä lyyän motolla matalaksi
Onnea Jadeliila, raamit jo pystyssä.
ja huomaa että oikealla puolella on jo valokate paikallaan
Hienolta näyttää!
Vauhdilla nousee.
Jösses, kohtahan saat sinne tomaatit kasvamaan. Tuosta tulee muuten aikas iso, vai?
Ei se ookku pikkusen yli 13 neliötä
No onhan siinä tilaa sulle asetella tomaatteja ja muuta hyvää riviin. Tuolin ja pöydänkin sinne saat sopimaan ja jotain ihania tropiikin kasveja.