Jalomin piha

Meilläkin ja osa kukkii vielä.

Tämä kuva on omistettu eräälle ystävälleni, joka oli sitä mieltä, ettei meikäläisestä ole mitään hyödyllistä kasvattamaan (Eli terveisiä G:lle..ähäkuttipomppivaa hymyä)

Ps. Perunat, mansikat ja herneet on jo syöty.

Minulla kypsyy myös valtavan kokoisia mansikoita ja raakileita on läjäpäin, sekä kukkia. Kesällä ei tosin ollutkaan.

Ok, myönnetään ettei mulla ole ennen ollut kasvi-eikä mansikkamaata. Huomasin myös, että mansikit kukkivat vielä kovasti. Joka päivä oppii jotain uuttasilmän isku Nämä ovat tänä keväänä istutettuja, ja hyvin ovat lähteneet kasvamaan.

Nätti tuo calluna amppelissa.

Kiitos maksaruoho, vähän tylsähän tuo on. Ensin katselin niitä siniseksi värjättyjä callunoita, mutta oli ehkä liian luonnottoman näköinen minun makuuni.

Tästä reunuskakkarasta kuuluu kiitokset satuesille, on kukkinut kiitettävästi tosi pitkään.

Ja tämän tummalehtisemmän olen saanut sedältäni.

Ja viimeinen kakkara on lammaskalliolta! Muistaakseni Snow Ball nimeltään. Ja näyttää tekevän siemeniäkin..hyvä hyvä

Jalomi, ovatkot nuo reunuspäivänkakkarat monivuotisia? Minulla on ensimmäistä kesää ja tykkään kovasti!

Ainakin ne kylväytyvät ja siementävät kovasti. Joten oletan, että ainakin niin pysyvät vuodesta toiseen!

Hyvä tietää, kiitos vastauksestasi :slight_smile:

Mantsuuriankurjenpolvi kukkii uudelleen..

Samoin etelänruusuruoho väsäsi vielä pari kukkaa syksyä piristämäänsydän

Valkoinen syysasteri vasta aloittelee kukintaansa..

Sinikärhö tekaisi muutaman kukan, mutta hyvää kuvaa tästä oli melkein mahdoton saada. Johtuuneeko sitten kuvaajasta, vaiko kukan pienestä koosta

Kermesmarjan "marjat" ovat kauniita näin syksyllä.

Kermesmarjasta onkin hyvä siirtyä suoraan talveen

Kevät on täällä! Tämän jouluruusun kukinnan suhteen on kyllä aika suuret odotukset, ainakin nuppuja on mukavasti kukkanen

Tämän kevään ensimmäinen kurkipariskunta saapui takapellolle..

Oih, kyllä noita kelpaisi katsella ‘takapihalla’!! Ihania vieraita sinulla :slight_smile: