Jättikasvikset

Punajuuri kasvattaa isoja lehtiä, varmaankin liikaa typpeä ja juurta ei sit varmaan ollenkaan.

Eikö nuo viisaammat sanoneet että neliön verran on varattava lehdistölle tilaa. Aika samoissa mitoissa täälläkin.

Suuri auringonkukkasota 2011 aukeaa nyt vaikkapa suoraan tuon linkin kautta

Miks noi lehdet on noin ryppysiä? Mulla about samoissa mitoissa.

Mun kaikki jättispunajuuret kasvattaa yhtä ryppysiä lehtiä, entä muilla?

Just on mullakin sama rypytys, johtunee riittävästä lannoituksesta joka on tehty lapiolla jollei ihan kottikärryllä! Näkyis siellä rypytyksen alla olevan 5 senttiä halkaisijaltaan oleva juurikaskin.

Ai se kuuluu asiaan, mulla ei ole ryppyset, vaikkakin juurikaskin pilkottaa… Millä olette lannoittaneet?

Puniksilla hevonkaksa lannoitus, ihan niin kuin muillakin jäteillä. Kastelulannoitetta silloin tällöin kun jaksaa lotrata.
LG,n ensimmäinen tavoite tuli päämääränsä tänään teräsverkko saavutettu. 

Hieno! Minulla vasta pääsi taimi eilen ulkoistutukseen kun saatiin paikka sille vasta nyt valmiiksi. Paljon näyttää olevan kirittävää :slight_smile:

Mun punajuuri laatikossa ja toistaiseksi kasvarissa, onhan silläkin ehkä vähän ryppyset lehdet. Taitaa käydä laatikko pieneksi heti alkuunsa. Ihme, että edes toi kasvaa, kun muut jätit ei kasva.
punajuuri

No kun puukolla uhkailet, panee kasvamaan

Öh, mun ainoa punajuuri vieläkin maitopurkissa, tarttis tänään koittaa saada se saaviin. Tuo Pikon näytää kyllä ihan vahvalta jo.

Ei nyt vielä ihan metriä kasvuston leveys, muttei paljoa puutu.

Jos tää olis American idol niin tuomari huutaisi "Kurppa is in it to win it ! "

Tai Slow and steady wins the race…Mun punis nyt 70 litran saavissa keittiön ikkunan alla.

Ei ne lehdet mitään, mutta se juuri!Mulla on ainakin ihan tajuttoman iso.

6 päivässä LG venynyt yli metrin ja 2 kahta sivuversoa lukuun ottamatta kaikki yli verkon. Aivan uskomaton tahti.

tottumattomana kurpankasvattajana kyselen, mitä teette kasvaville raakileille, jos kasvi on viritetty säleikköön köynnösmäisesti?

Kolmen kopla esittäytyy, saavat kilpailla keskenään