Olisikos kellään loistokkaita joulukortti ideoita? itse tarvitsisin semmoisia, mitä voi 3-vuotiaan kanssa toteuttaa. Netistä muutamia hyviä ideoita löysin, mutta vielä kaipaisin lisää vinkkejä. Jos joku tietää netistä hyviä kortti vinkki-sivuja, niin kertokoon toki :D
Vanhoissa keskusteluissa, kun vaan jaksaa käydä läpi on paljon ideoita. Kopion viime jouluna jo monia valmiiksi kuvatiedostoihin. Esim. täällä on jotain. 350 kohdalta ainakin.
Hardanger kaitaliinaa pitää tehdä nyt vain kansalaisopiston piirissä, kun alkaa joulukorttien teko. Malli kortin jo kyhäilin. Nyt tulee aika vaatimaton ja helppo tekoinen kortti. Itse tehty kuitenkin kuten tapana on ollut.
Kiitos Kurpitsa - nyt muistankin kun tämä avautui, mutta kun ei itsellä ollut oikein enää noita vinkkejä pienten kanssa tehtäviin. Sen sijaan itse hölväännyin ostamaan jonkin 3D-arkin ja ensimmäisiä tuossa väsäilen…
Ostin tällaisia 3D-juttuja, pienen vihkosen ja yhden arkin, kun oli tullut meidän lähikirjakauppaankin niitä. En olisi tiennyt koko 3D:stä mitään ilman nettiä - monissa blogeissa olen niitä ihaillut ja nyt sitten heti innostuin kun sattui kohdalle…
Sinelli (mm.) myy noita 3D -juttujakin. Toimitushinta vain on melkoinen, mutta siitä huolimatta ajattelin tilata sieltä tavaraa - siellä kun on myös noita taiteilutarvikkeita, liimoja ja ties mitä askartelujuttuja. Mikään ei estä tekemästä kimppatilaustakaan, jos siihen innokaita ja halukkaita löytyisi…
Paljonkohan nuo maailmalla maksaa, Sinellikö on netissä? Arkki, josta sai kaksi korttia (tuon puutarha-aiheisen takia oli pakollinen:) maksoi 80 senttiä… Kirjasen pukkikortin aihiolle tulee hintaa 33 senttiä. Mutta maksaa ne valmiitkin kortit ja näitä on ihan kiva nysvätä:)
Kun laittaa googleen hakusanaksi 3d kortit, tuli ekana yksi joka myy näitä kuvia. Viime jouluksi tein 4kpl 3d-korttia, ja hevosaiheisia parille lapselle synttärikortiksi. Kaveri on ihan höyrähtänyt näihin ja urakoi jatkuvaan, on ne kauniita ja työläitäkin.