Jouluruusun piha (II)

Et kai aio kokonaan penttiä hylätä, ja muuttaa fylliin pysyvästi?apea

Kiitos kutsusta, päikkärit ovat kivoja luettavia. Niin ja hyvää alkanut vuotta 2010 .

Viippu, Kurpitsa10, Tette ja muut puutarhaystäväni! En sitten malttanutkaan odottaa kevääseen, vaan aloitin päikkärin fyllissä jo nyt, joten tervetuloa sinne, jos vielä puutarhakuvani kiinnostavat. Sattuneesta syystä siellä ei vielä tähän aikaan ole paljonkaan uutta katseltavaa, mutta kunhan kevät etenee, niin eiköhän kuvattavaakin löydy.

Kiiiiiitos jouluruusu - tottakai kiinnostaa... minä tulen samantien......

Ihmettelinkin mihin se jouluruusu on hävinnyt. Mikä se fylli on?

"fylli"

Minäkin kävin kurkkaamassa. Aivan ihana piha, kateellinen olen.

No nyt tuli mullekkin syy kirjautua fylliinsilmän isku. Monta kertaa onkin mieli tehnyt, mutta olen ajatellut että sitten tulee taas oltua netissä liikaa. Jouluruusun kuvat on kuitenkin nähtävä!

Kiitos mai-lee. Kävin tutustumassa "fylliin". Sivustolta löytyi tunnuksetkin satunnaiselle vierailijalle. Voin siis vielä harkita rekisteröitymistä, vaikka onhan sielläkin asiaa ja tuli nähtyä jouluruusun hienot kuvat.

Vähänkös petti, en malttanutkaan lopettaa ja päiväkirja jatkuu fyllissä. Osa siellä on nyt aluksi samojakin kuvia kuin täällä, mutta kunhan kevät koittaa, tulee uusia ja uusista projekteista (edellyttäen, että tämä pahuksen tenniskyynärpää paranee). Joka tapauksessa kaikki puutarhaystäväni ovat sinne tervetulleita jutustelemaan.

Kiitos, Hoyabella! Ja toivottavasti “tapaan” Sinut joskus tuolla Klorofyllin puolella päiväkirjassani. Hienoja kärhön siemeniä olit laittanut kirjeeseeni, mielelläni koetan kasvattaa niitä ja niistä riittää vielä uuteen siemenkirjeeseenikin mukaan toistenkin iloksi.

Voi, apua! Tiarella mun varjon penkkiin olis kun nenä päähän! Kerjuulla siis olen taas:(

Ajattelin testata pitkästä aikaa, miten tämä kuvien siirto tänne onnistuu. Jos vähän kesämieltä saisi.

Onpas hidasta. No kesämieltä nyt kumminkin kaikille.

Ei taida tulla mitään.

Hitaasti hyvä tulee. Kiva kun laitat kuvia taas galleriaasi.

Kauniita liljoja joka tapauksessa. 

Kiitos Viippu ja Viherpeukalo, mutta ei tällainen tuhertaminen oikein sovi näin hätäiselle luonteelle.

Näissä oli vähän väriäkin. Minulla ja Viipulla taitaa olla paljon samoja liljoja, kun samoja Lidlin laatikoita koluttiin.