Kaiken maailman hämmästelyä (alkaen 5.1.2021 ->)

Sama täällä. Eri kautta kuin ennen onnistuin pääsemään tänne.

1 tykkäys

Sama täällä :waving_hand:t2: Tuli jo uskonpuute kun Puutarha piste net ei ollut olemassa.
Jouduin uusimaan salasanani koska en muistanut olemassaolevaa :roll_eyes:

Oho,mulleioo ollu vielä mitään ongelmia :+1:t3:

Ei ole mullakaan ollut! Ihan normaalisti puhelimella olen käynyt täällä koko ajan.

Ihan normaalisti aukesi mullakin. Joko Nuun puhelin on kunnossa?

On kunnossa, kerroin siellä "apua puhelimen kanssa- ketjussa.

1 tykkäys

Australian vesinokkaeläimelle tehty DNA ja löydetty lintu geeni.
Tosin nokkasiili on sen sukulainen

Se tekee munia ja poikaset imee turkin kautta ravintoa, sillä nisät puuttuu siitä.

Aika outoa, että turkin kautta tulee ravintoa.
Onhan se oudon näköinen eläin, kuin olisi sorsan nokka ja majavan häntä.

Eiköhän kyyhkylläkin erity rinnasta jotain maidon tapaista..

Ne poikaset imee mahasta.

Miksiköhän tänään tullu jo kahesti kupla että vastattu minun viestiin,ku katon mikäseon niin vuojen -24 keskusteluista vastauksia.

Täällä on kesä ollut kuiva ja kuumajaksokin. Tämä kertoo millaiselta näyttää kun vesi laskee. täällä Pielisellä veden korkeuden vaihtelut on aina isoja. Järven virkistyskäyttö tarkoittaa, että esim veneellä pääsee liikkumaan, mökille saareen tai kalaan. Meidän mökille pääsee turvallisesti merkittyä laivaväylää pitkin, mutta laituriin pääsy on hankalaa yksin.

Viikko sitten kalastaja selvitteli siimojaan, oli vieheet tarttuneet pohjaa, vapa poikki, siimat sotkussa ja kiinnitys teline rikkoutunut, neljällä vavalla oli vetänyt. Rannalta ei voi mökillä nyt heitellä.

1 tykkäys

Muistan, kun nuorena eräs nuori henkilö tuli tutustumaan meihin nuoriin.
Yhtäkkiä häntä ei enää näkynyt.
Vaan hän näkyi telkkarissa tanssi kisassa.

Muutama vuosi sitten tuli mieleeni löytyykö hänestä tietoa ja hain netistä. Kyllä hän aikuisenakin harrastaa paritanssia ja on ollut kisaissakin.

Jännä juttu, että nuoresta asti on tanssi kiinostanut, jopa kilpailuun.

Uusiin lasitus parvekkeelle ei enää maalata lattiaa, vaan terassimatto laitetaan. :thinking:
Saa nähdä voinko laittaa puuritilät siihen maton päälle.

Mun on tänä vuonna saatava yks kompostikehikko lisää, tuolla rakentuu parhaillaan. Ei enää mahu entisiin kaikki. En ymmärrä miks, mähän oon vähentänyt kasvatuksia :astonished_face:.
Pitäiskö vähentää jatkossa vielä joku toinenkin :sweat_smile:

Sama vika rahikaisella :confused:

1 tykkäys

Tämmösen mulle läväytti auki.

Jos nuo linkit avaa niin joutuukohan huijaussivustolle… :thinking:

Tänään nukahdin sohvalle ja älyranneke kertoi, että olen ottanut päikkärit 1h 45. Kauhistelin ja kuulemma minun yöunet ovat sekaisin.

No mitähän kauheaa siinä sitten on, jos päikkärit nukkuu?

Minä kuten niin moni muukin tekee vuorotöitä.
Olen nyt 30 vuotta tehnyt kolmivuoroa, ja nukun kun ehdin ja kun nukuttaa tai silloin kun pääsen nukkumaan.
Turhaa siitä nukkumisesta on numeroa tehdä, eniten olen huomannut uniongelmia työkavereilla, jotka tarkkailee kellosta yms nukkumisiaan.
Tokihan se varmaan olisi terveellistä elää sännöllisessä rytmissä, mutta läheskään kaikilla ei ole sitä mahdollisuuta edes olemassa.

Ja terve aikuinen ihminen ei heilahda mihinkään suuntaan yhden tai useammankaan päivän huonosta nukkumisesta.

1 tykkäys

Miulla on tämän talven tavoitteena opetella päikkäreille.

Tänään 30minuuttia. Uimisen jälkeen raukea olo.

Kellon pois ottaminenkin ohjelmassa, en ole varma onnistuuko.

1 tykkäys