Näiden hollantilaisten mukuloiden kanssa säilyy kyllä jännitys lajissa.
Mahtaakohan tuo vasemmalla alempana oleva lähes valkoinen tyyppi kuvitella olevansa lehti vai kukka?
Mulla tuota tummaa on ollu monta vuotta,tykkään ku on niin dramaattisen värinen.
Sain kaksi Callaa , väri ihana kellertävän oranssi lila nielulla.
Väri sopii erittäin hyvin yhteen jo olemassa oleviin tumman lilaan.
Calloja ei voi olla liikaa
Callat tänään. Kasvavat todella hyvin, on paljon kukkia ja näkyy paljon ”nuppuja”. Olen aivan hullaantunut näihin, niiden väri on vaikea saada oikeaksi kameralla. Kasveina helppoja, saaneet vain sateista vetensä.
Kuunvaihteessa ajattelin lannoittaa kerran. Kasvupaikka hajavaloa, suoraa auringonvaloa 2-3 tuntia/pvä.
Vaalean roosa ei ole vielä nuppuvaiheessa, toivottavasti ehtisi kukkaan.
Valkoiset ovat jo melko korkeat, ei vielä nuppuja ja ovat yksivarrellisia.
Se melkein musta Calla tekee kauniin pyörteen kukan alaosassa, lehdet yksiväriset kauniin vihreät.
Onpa komeita!
Näitä mulla ei ole koskaan ollut, ei oo paikkaa missä säilyttää talvella. Hienoja ovat teillä kukkaset
Mulla on ollut edelliset mukulat ihan vain kaapissa paperipussukassa. Tykkään näistä mukulana talvehtivista, kuten gloxiniat ja mustanmerenruusut, kun eivät vie talvella tilaa valojen alla
Nuo on kyllä varsinaista silmäkarkkia
Vanhanajan Pinkki on avannut ensimmäisiä kukkia. Näyttäisi olevan myöhäisempi lajike. Tykkään väristä. Kasvultaan on vähän hennompi kuin ne tummat ja tummemmat violetit.
Kahden muun kukintaa odotellessa, valkoinen ja vaalea roosa.