Kärsimyskukka, Passiflora

Passiflora alkoi tekemään nuppuja .

En saa auki tuota Toivottaren kuvaa, vika taitaa olla minun läppärissä/firefoxissa?

Viippu, en kyllä saa minäkään, vaikka minullakin on firefox ja läppäri.

saa sen auki kun ottaa pois edestä tuon .https://

Ai,se pitää jättää pois,no kokeillaan:)

i697.photobucket.com/albums/vv335/tanja-84/kukat/krsimyskukka1.jpg

Nyt aukeaa :slight_smile:

Lisää iloisia yllätyksiä :slight_smile: ( eilen vai toissapäivänä siis huomasin hatioran tekevän kuin tekevänkin nuppuja) Ostin joskus joulun alla euron passioraaskun poisheittopöydästä, ja eilen rupesin vaihtamaan sille ruukkua kun huomasen että juuret kurkistaa. Samalla leikkelin kuivat pois kun ei ole tullut aiemmin ruvettua hommaan… kun kieputin jäljellejäänyttä takaisin kaarelleen niin siinähän oli peräti kaksi pientä nuppua. Toivottavasti ei nyt suuttunut käsittelystä ja kuivata niitä pois…

Kauanko teillä liotetu caerulean siemenet tapaavat itää?

kenelle annoinkaan viime vuonna star of bristolia? …Se taitaakin olla ennemmin Lavender Lady niminen passioni:)

huh… hypistelin tänää oikein komean kokoista careuleaa ja lopetin hypistelyn kun näin hinnan…44 ja risat Ö…onneksi tehdään täällä vaihtarit :slight_smile:

Tänään yllättäen oli aukaissut kukkansa Passiflora Atropurpurea.

Erikoisen värinen, minulle ihan uusi tuttavuus.

vertailun vuoksi tikkuaski näyttämässä mita ison kukkasen tekee,laitan kuvan vielä kun on auvennut

Onpa valtava passiflora Raililla! Oletko itse kasvattanut siemenestä?

Upea kasvi, mikä hän oikein on?

Tällä nimellä kun gooklaa niin löytyy kukasta kuvia. passiflora piresii  viherpiiperö en ole kasvattanut sitä siemenestä vaan on ostokukka.

aamulla aukaisi tämän valtavan ison kukkansa läpimitta on noin 12 cm

Upea kukka!!! Nytkö vasta olet ostanut (siis mistä?) vai kasvattanut jo pitempään??

ostin se jo helmikuussa tuolta viherpajalta,silloin ei ollut kukassa nupun nuppua vielä

eikös sinullakin ole tää sama kukka muisten niin