Käsityöt, osa 1, Suljettu

Voisinpa minäkin laittaa muutamia kuvia omista töistäni.

Siis minun omiani ovat nuo tekstiilit.

Ovatpa kauniita! Todella siistiä työtä ja raikkaat liinat!
Mulla tulee tippa linssiin kun katson huolella tehtyjä kirjontatöitä, äidinäiti oli erittäin lahjakas ja kova tekemään liinoja jne, nyt on niin huonossa kunnossa että päiviä vaan lasketaan. :((

Kiitos, norma.
Mä olen pahoillani sun äidinäitis puolesta.

Kauniit liinat! Ja kuten jo todettiin, todella siistiä työtä!

Kiitos, memuli.

Päivät pitenee, illat lyhenee. TV:n katselu kohta minimissään, vielä sentään jotain on ehtinyt tehdä..

lapaset, malli Lavansaaren lapanen ll

Sanalla mallilla miesten sormikkaat

Säärystimet

Miesten polvi-pituiset sukat.

Vuokkis, kauniita perinneneuleita taas olet neulonut.

Huh, huh, kunpa tämä kirjoituskin sujuisi samoin. Taas siis oli jo kirjoitusvirhe tuolla, vaikka mukamas tavasin moneen kertaan. niisk..surullinen

Vuokkis, piti ihan tavata uudelleen, että mikä ihmeen virhe:) Parhaat naurut on pentissä naurettu kirjoitusvirheitten takia, joten ikävää jos ne katoavat korjaamismahdollisuuden myötä8] Jo nythän on mahdollista poistaa viesti ja lähettää se korjattuna uudelleen jos isompi moka sattuu...

....ja silloin tulee niitä tyhmiä, punaisia raitoja, kun niitä ei kai toistaiseksi poisteta..

Kuka niitä kirjoitusvirheitä edes huomaa, kun katselee noin upeita töitä.

Kauniita käsitöitä, kokeilen ensikertaa uuteen ohjelmaan

Tämä unkikki-villapaita taitaa olla sitten tämän keväät-/ talven viimeisimpiä. Mallin toive-- selityksin Junior, toteutus tietty Mamma, joka tekee, mitä nuoret saa päähänsä..

Paita on erikoispitkä, hihat käännetään tai rullataan, helma myös pitkä, nyt käännetty sisään päin. Jos kylmä yllättää, saa kädet piiloon ja helma ulottuu melkein reisiin asti.

Tuostapa tuleekin villapaita vaikka miten pitkäksi aikaa, kun siinä on noin reilusti kasvunvaraa. Sitähän voi pitää mekkonakin. Nuo raidat on toteutettu kauniisti. Paita on taatusti omistajallaan mukana kaikilla reissuilla, missä saattaa tulla vaikka vilu hymy

Paitsi, ettei Junior enää taida kasvaa, ainakaan pituuta, mutta oli erittäin tyytyväinen kun kävi tänään hakemassa. Hekarissa roikkuessaan katsoin kans, että tuopa olisi oivallinen mekko tytölle.. , varokoon vaan, ettei sisko "pölli" jossain vaiheessa..

Vuokkis, hih, tietenkin pojan tulevalle morsmaikulle mekoksi naurua

Onpa käytännöllinen ja hyvännäköinen samaan aikaan.

Pidän todella paljon noiden raitojen väreistä ja siitä kuinka ne ovat toisiinsa yhdistetty. Ylpeänä kantaisin tuollaista villapaitaa. Ja kyllä on kaunis myös tuo kapea mallikin hoikan ihmisen päällä, itselleni olisi parempi hieman vähemmän "muotoja nuoleva" malli :-D

Tuo paitahan on tosi hyvännäköinen. Värit on oikein miun maun mukaiset. Mistä langasta neuloit?