Aivan ihania käsitöitä taasen nähtävillä. Vuokkiksen sukat tosi kauniit,aronjalla hellyyttävä amppari ja lampaat.
Ihania lampaita tuolla Pääsiäiseksi!
Heps! Vihdoin sain myös itselle nämä sukat. Äkkiä pistin jalkaan ja lähdin kylään. Nyt ei voi enää antaa näitä. Edelliset, samanlaiset, mutta isommat lähti postiin perjantaina.
Onko kellään sattumoisin ihan siinä vieressä napanuorapipon ohjetta Stitch’n bitch -kirjasta?
No hangillekos kaikki ovat suihkineet?
Mille hangille:(
Ei ole tuota ohjetta.
Mie kävin tänään katsomassa yhden taitavan naapurin talviaskarteluja. Aivan uskomattoman upean nuken kaikkine vaatteineen ja nahkakenkineen oli näprännyt. Valanut itse nuken pään jalat ja kädet. Posliinimaaleilla maalannut. Kesällä puutarhaihminen ja talvella kaikkea muuta.
Ai niin Kurpitsa ;-), no käsityökursseille sitten
Jahoolii laittaa ystävällisesti minulle tuon ohjeen, niin saan ystäväni tyttären kahden viikon vanhalle vauvalle myssykän.
Hitsiläinen, sailasi… Melkein jo onnittelin mummoa… Sujuvasti hyppäsin tuon “ystäväni” yli ja aloin kuumeisesti laskea, että mutta eikös se siun tyttäresi ole vasta kuudentoista kieppeillä…
Tällaisen herneenpalkokorun muotoilin perjantaina hopeasavesta:
Nämä puutarhakortit tein tammikuulla: Lisää puuhastelujani on blogissa: http://paperisilppuri.blogspot.com/
Tällaiset sadesäät vain jatkavat askartelusyksyä pitkälle kevääseen - ainakin täällä Helsingissä:)
Hopeasavi on aika tyyristä kamaa, mutta hienon palon olet siitä tehnyt.
Eläväisen näköinen palko. Ja taas oppi jotain uutta.
Ikinä kuullukaan mistään hopeasavesta, vasta harjoittelen tavallisten savien kanssa...
Viime tunnilla juuri opettaja siitä kertoi. Leivotaan mieleinen juttu ja poltetaan. On sen jälkeen kun mikä tahansa hopea.
Ihana amppari aronjalla! Liikuttavan ihana.
Hieno palkokoru Paperikukalla! Ammattimaisen näköistä jälkeä!
Minä sain tilauksen tossuista, jotka lämmittäisivät päiväkodintätiä työssään JA olisivat mielenkiintoiset lapsille tutkia. Konsultoin omiani (lapsia siis).., joista yksi tahtoi tossuihin kukkia, toinen ötököitä. Olkoon sitten niin. Vaikkakin lopputulos näyttää siltä, että tekijän lääkitys on jäänyt apteekkiin jo pitkän aikaa...
Nuohan on hauskat!
Niin on, tuollaiset auttavat käyttäjääkin unohtamaan lääkityksen:)
Herneenpalolla on kokoa vaivaiset 2,5 cm, joten ei ole mikään jättisato kaulassa killumassa:) Samalla ideala olen tehnyt koruja Fimo-massasta.
Kateellinen Variksenmarjan tekemistä tossuista - hienot! Puutarhaterapiatossut?
Olipa täällä taas mielenkiintoisia töitä, ihanat nuo tossut samoin palkokorut ym…
Tuo palkokoru on aivan ihana. Palko on hyvä keksintö aiheeksi. Ja tossut on kanssa ihanat!
Luin vanhoja viestejä ja siellä Paulastiina kiitteli Kurpitsaa hyvästä vinkistä nahkaremmien saamiseksi. Jos jompikumpi laittaisi tiedot, niin voisin tehdä talutushihnat koirille. Tahtoisin pidemmät kuin 180 cm, mitä kaupoissa on saatavilla.
Kahden koiran kanssa pärjää flexin kanssa, mutta kolmen koiran kanssa ollaan jo pahasti solmussa