Enpä ihmettele sortumisia, käyhän Kesäheinäkin heidän sivuillaan.
Minullakin tuli sorruttua kyseiseen kerhoon. Näytti niin lupaavalta nuo sivut.
Jaaha taas uusi kirjakerha, no kuulun niihin kaikkiin muihinkin, joten pitihän sitä liittyä… Otin sen puutarhan vuodenajat ja 201 virkkausjuttua -kirjat sekä sen leimasin setin
Unelmakerho tekikin fiksun alkuvedon: tarjosivat niitä ilmaisia Tilda-arkkeja sivuillaan ja tähän mennessä tuttavista jokainen joka niitä tilasi on saanut sieltä puhelinsoiton... Siellä Tammen tiloissa on nyt Tilda-aiheen tiimoilta näyttely johon on kerätty Tilda-harrastajien käsitöitä (krhm..) Näkyy tulevan kuviakin kunhan ehtivät. Kivalta vaikuttaa kerho sikäli että tuota ostopakkoa ei ole. Käsityöharrastus taitaa muutenkin olla voimissaan kun muitakin kirjakerhoja aiheen tiimoilta on viime aikoina tullut, hyvä niin.
Kurpitsa, kävin kotisivuillasi ja näin sinun korutyösi, AIVAN MIELETTÖMÄN KAUNIITA! En vaan millään ymmärrä kuinka sinä kaikkea kerkiät ja kaiken teet 100%.sti. Kaikilla meillä tietenkin on se 24 tuntia vuorokaudessa, mutta silti....! Kaikki on tietenkin tekijästä kiinni. Kiitos siitä, että annat tällaisen laiskiaisen nähdä kättesi jäljet täältä koneelta.
Kiitos kehuista, mutta olen töissä näin talvella vaan muutaman tunnin päivässä ja kyllä harrastuksen aina kotihommat voittaa. Ahkeraksi minua tuskin voi sanoa:D
Vähän piti leikkiä. Tein edellisiin koruihin liittyen "orjankorun".
Upea!
Ahaa, sillä tarkoitetaan tuollaista! Komea sarja!
Kurpitsa, tuo on ihanaihanaihana!
Vähänkö hieno! Tahtoo orjaksi heti
Korvakorut vähän pienemmistä lenkeistä tulossa samaan sarjaan.
Aivan upeita!
Minulla oli vuosia sellainen hopeasormus tai siis kaksi, joista kulki pieni ketju toinen toiseen. Olisiko mitään?
Voisiko sellaisen Kurpitsalta jopa tilata?
Se ketju katkesi joskus ja sormuskin on hävinnyt, mutta siitä tykkäsin kovasti.
En taida osata tehdä, kun ei ole oikein noita juotosvälineitä.
No, eiköhän sekin päivä koita kun hankit juotosvälineet. Näyttäisi siltä että nälkä on lisääntynyt syödessä.
Heti ostan kun halpaketjun myymälään pääsen (aiemmin ostettu on niin surkea, ettei juottamisesta mene kun hermot,) mutta siirtyy opettelu varmaan syksyyn kun kasvit vievät kesän.
Wau Kurpita, olen ihan sanaton...
Kurpitsan eleganttien korukuvien jälkeen laitan vähän krouvimpaa ja kotikutoisempaa käsityötä. Vähän niinkuin periaatteella tarpeeseen käsillä olevasta materiaalista.
Virpomaan tekivät lähtöä velho ja sen kissa. Hmm..
Kissa muotoutui vanhasta kypärämyssystä näin.
Ja vanhaan villapukuun vielä topakka häntä.
Jo viime pääsiäiseksi hankittu velhon päähine kaipasi myös uutta ilmette. Niinpä sinne somisteeksi kiemurteli eksoottinen karvakäärme.