Talossa tällä hetkellä muitakin noita-akkoja kuin minä...
Noista tulee aina hyvälle tuulelle, ihania.
Minua naurattaa kovasti nuo pääkallolapaset. Antavat ihan uuden merkityksen sanalle: perinnekäsityöt.
Kurpitsan ketjut jaksavat ihastuttaa. Kuten aronjan noita-akatkin.
Aronja, aivan loistavat! Ihanat noita-akat, todella. Ja värit kohdallaan. Tahtoo kanssa! Pitäisikö minunkin...?
(aina kun laitat kuvia näistä"örkeistä", innostun minäkin..)
Pääpuutarhurin aikaan saatu käsityö.
Niin on ja isotöinen!
Viime viikolla tekemääni ranneketjuun täytyi tänään tehdä kaulakoru ja sitten suunnitelmissa on samaan sarjaan korvakorut ja orjankoru ja...:)
Kylläpä on kurpitsan käsityöt todella upeita ja siististi tehtyjä!
Ihana nukke! Tosi soma. Ja taas on hienot ketju!
Vau, Kurpitsa!
Kurpitsa, siis tosi, tosi upeaa ja kyllä on kaunis tuo pääpuutarhurin luomus, kyllä te osaate. Minä tunnustaudun tällähetkellä lankariippuvaiseksi, siis aina vaan näitä lankajuttuja.
Vihdoin ja viimein sain valmiiksi Mittumaarin-huivini. Aluksi tuntui hankalalta, mutta nyt mulla on komerossa virolaista liukuvärjättyä villalankaa äidin huivia varten!
Kauniita neuleita!
Mie en saa enää puikkoja otettua käsiini, vaikka lankoja olisi vielä jäljellä.
Minä liityin yks päivä tällaiseen kerhoon, (en kai ole jo kertonut ?) http://www.unelmakerho.fi
Onko muita tänne eksyneitä täällä ?
Minäkin liityin siihen. Mukava kerho siinä mielessä, että ei ole ostopakkoa. Tietenkin pitää muistaa perua kk-kirja etukäteen ellei sitä halua. Kerhon sivutkin vaikuttavat ihan lupaavilta.
Minäkin liityin unelmakerhoon ! Kerhon sivuilla en ole käynytkään vielä.
Kävin katsastamassa nuo kerhosivut; herrrrkullista kerrassaan ! Ihan just ja just vältin liittymis-kiusauksen. Mitäs kirjoja otitte liityntäpakettiinne, olihan siellä ihana tildakin? Pitäisköhän mennä vielä sille sivulle sortumaan…
Ai niin, mistä saitte siitä tiedon, minulle oli ihan uusi nimi ?
Tulihan tuota liityttyä, aina sortuu johonkin uuteen.
Jostakin mainoslehtisestä bongasin. Puutarha-kirjan ja kesäruokakirjan otin. Netissä vielä kuin liityin, niin tulevat ilman postikuluja:)
Mulle soitettiin ja sorruin UNELMAAN .