Rissa, aina sopii haaveilla! Missähän osoitteessa ne pollen kotisivut ovat, ei ainakaan nimen perusteella löytynyt?
Löytyipäs, kun tarkistin nimen kirjoitusasun.
Yhdeksäs verkkokassi on valmisteilla. Ja kukka-aiheinen kirjontatyö (kanavakankaalle). Ristipistotöitä pitäisi tehdä ennen syksyn pimeitä päiviä, kun en vieläkään ole löytänyt mistään sellaista päivänvalolamppua, joita englantilaiset käyttävät.
Hienoja käsitöitä, vallan upeita
Eipä tämä taas taida olla ihan oikealla palstalla mutta en löytäny oikein sopivampaakaan. Tuunasin tänään mun kastelukannun. Olen niin ylpeä siitä että piti laittaa pari kuvaa.
Tässä ennen:
Ja tältä se näyttää nyt:
Vielä lähempää
Kyllä on kaunis kastelukannu!!!
No jopas, tuommoisen muovisen minäkin huolisin - hieno
Kiva kannu nyt!
vähän servettejä, decoupage-lakkaa (kirjoitetaankohan noin) ja kaks tuntia aikaa... Ostin sellaista lakkaa ja nyt on ihan hirveä into tehdä kaikenlaista, mutta kun mielikuvitus loppuu, ei tule mieleen mitä muutä vois tehdä kun kukkapurkkeja ja ton kannun...
MuuMi, tosi upea on tuo kannu!
Miun sisko tekee kans noita servettijuttuja. Se on tehny esim. pilttipurkeista ja vähän isommistaki lasipurkeista kauniita tuhkakuppeja tuliaisiks tupakkamiehille ja naisille, sitten se päällystää kaikenmaailman peltipurkit ja niitten kannet. Niissä voi sit säilytellä mitä haluaa ja ovat niin kauniita että ilkeää näkösälläkin pitää.
Pitääkin ottaa kuvia ja laittaa tulemaan kunhan ehdin.
Upea on kannu , vallan ihanaisen kaunis.
Nyt iski kuume tehdä tällaista,
saako tuota lakkaa sinoperista vaiko mistä?
Uskoisin että suurimmasta osasta askartelutarvike kaupoista. Voisin kuvitella että ainakin sinooperista, mutta meillä kun ei raumalla sinooperia ole, eikös siellä ole melko laaja valikoima kaikkia askartelu tarvikkeita? Minullekin sitä sanottiin että on kahta eri laatua, toinen (tämä mitä minulla on) oli vähän kalliimpaa mutta se toinen ei kuulemma kestä ulkoilmassa kovinkaan hyvin.
Hieno on!
MuuuMi Kiitokset ... tämä tyttönen suunnistaa askartelukauppaan ostoksille ja ...kotiin askartelemaan!
En tiedä mikä mun kannuani nyt vaivaa, se on pilalla. vein sen illalla ulos ja Kai se öinen kylmyys tai kosteus sais sen menemään tämän näköiseksi kun se ei ollu vielä täysin kuiva. Lakan pitäis olla väritötä kuivuessaan ja tämä olikin kokonaan illalla mutta ei enää...
Pitää ottaa se sisälle lämpenemäään ja kuivumaan jos se siitä vaikka vielä kirkastuis.
No voi harmi! Minäkin jo tuosta innostuin, oli niin mukavan näköinen. Olisikohan syynä tosiaan se, että sen olisi pitänyt ensin kunnolla kuivua?
Minäkin ostin Turun messuilta tuollaista lakkaa ja liimaa, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi kokeilla mitään. Mutta minulle myytiin tosiaan lakka ja liima erikseen. Myyjän mukaa siitä tulee kestävämpi niin. Tiedä häntä onko niin, vai puhuiko vain, että sai isomman kaupan
Onkohan sillä merkitystä, että tuo alusta on muovia? Yritin omasta liimalakkapullostani tihrustaa sitä pientä tekstiä, mutta en saanut selvää, millaiselle alustalle tuota ainetta suositellaan. Peltiin ja pahviinhan se ainakin sopii. Aika nopeasti nuo tuollaiset aineet taitavat kuitenkin kuivua.
Olen kokeillu muoville ennenkin eikä se silloin tehnyt tuollaista, luulen että se kylmä ja kostea ei tehny hyvää ennen kun on täysin kuiva.