Kaikenlaista kivaa ootte taas tehneet. Ihana tuo Kurpitsan koru ja caracalin tekemä morsiuspuku. Tipilinnun tekemä pipo on tosi söpö, sopii niin tytöille:)
Kaunis ja kiva idea tuo hääpuvun uusiokäyttö nuken vaatteisiin. Olet kyllä taitava tekijä caracal!
Kiitos kiitos :). Minä ihailin kovin sitä possupipoa, sellaisen laittaisin omaankin päähäni (ja lapsillani olisi tosi hauskaa sitä katsoessaan…)Ennen neuloin ja virkkasin tosi paljon, vaan sielläpä ne kaapissa langat ja tarvikkeet ovat koskemattomina jo vuosia olleet. Neulominen on vielä niin näppärää ajankulua televisiota katsellessa, ei mene hukkaan sekään aika. Täytyy ryhdistäytyä!
Musta se possupipo oli kanssa tosi hauska. Mummo kutoi aikanaan tytölle lapaset, jotka olivat Pikku-Myyt. Ne oli kans Muumi-fanille tosi mieluisat.
Kiitoksia! Punastuu…
Vihdoin sain valmiiksi tän omppupuun, on ollut pitkiä aikoja hyllyllä oottelemassa välillä.
Onpa soma, ja tuo kori ja tikkaat täydentää hienosti. Mistä olet ostanut tarvikkeet?
Kaunis!
Tosi hieno. Kelpais oikein hyvin miullekkin. Tuo kolmiulotteisuus on kiva lisä.
Jokos mä täällä puffasin virolaisen tekstiilitaiteilija Anu Raudin näyttelyä Tapiolan kirkossa?
Tekstiilitaiteilija Anu Raudin näyttely Tapiolan kirkossa
Wwwauuu ! Kiva idea.
Eilen matkin yhden kurssilaisen ideaa tehdä pienistä renkaista vähän kevyemmät pallot korvakoruiksi. Hieman alkoi olla jo liian pientä.
Oiiihh… Kyllä mun lapioila jäis tuollaiset ihanuudet tekemättä.
Kauniit korvikset ja Ansun ristipistotyö tosi ihana. Hauska ja erilainen aihe, kuin yleensä.
Emo kyseli mistä olen tuon ristipistojutun hommannut, Atalje Margarethasta. Hintaahan noilla on, mutta mulla ainakin jää niin paljon lankoja käyttämättä noista pakkauksista, että niillä tekee monta “ilmaista” mallia… Tuohon sarjaan on muitakin osia, tilasin nyt sellaisen kasvispuutarha-aiheisenkin Nyt en kyllä sivuilta noita löytänyt, olivat kerhon edellisessä "kuukauden"työssä tarjolla useampi tuon sarjan taulu. Tosin tuolla olisi myös tekemistä odottamassa esim kielo-pöytäliina ja verenpisara-taulu. Nyt on sukkia ja lapasia tekeillä…
Kisupipo pienemmälle..
Virkkaaminen on kai jotenkin minun juttuni. Uusien mallien löytäminen ei vaan ole kovin helppoa. Olenkin nyt virkannut vaihteeksi kukkia. Valkoisia ja punaisia kukkia, joissa on kullanvärisiä helmiä keskellä. Mallikin on ihan omani, kun lehdessä ollutta piti vähän parannella. Heijastinlankaa kun vielä saisi jostain, voisi tehdä heijastinkukkiakin. Tosin nuo omatekoiset heijastimet eivät ole ostettujen veroisia. Niin ainakin asiantuntijat väittävät.
Voi että oli taas ihana katsella töitänne joista osa sellaisia joista haaveilen joskus vielä tekeväni kun saan huivihullutuksen ja neulomisen vaiheen ohi.
Meinasin arvuutella teiltä, että paljonko nämä neulokset painavat, mutta mitäpä arvuuttelemaan painavat vähän yli 16 kiloa. En saanut mallikasta kuvaa.
Voe hyvät hyssykät, on siinä saanut puikkoja ja koukkuja pyöritellä:) Teet varmaan myyntiin vai onko sinulla vain laaja perhe- ja sukulaispiiri?
Esteri on kyllä todellinen käsityöihminen. Noista aikaansaannoksista on varmasti iloa ja hyötyä monille ihmisille. Tekijä on varmasti nauttinut tekemisestä.