Käsityöt, osa 2 (22.10.2008->), Suljettu

Onpas tyylikäs ja kaunis!

Hyi minua allapäin, tuli taas tuhmat mieleen tuosta kalukukkaro sanasta kieli ulkoa

Ai tuhmien kalujen kukkaro :> Ihka oikea mielikuvahan se ! Oli täällä nääs puhe aiemmin, että jos tulee vaikka sellainen, kun norjalaisohjeista tuon tavasin.

Tipilintu, niin vähän arvelin, ne parhaimmat on aina omasta päästä. Tuo sinun tekemä kisupipo istuu just eikä melkein pikkuisen päähän. Tosi nätti.

Kiitos kiitos, Vilho ja Olivia ihan punastuvat kun heitä niin ihastellaan. :slight_smile:

Hertsykkäres Poppius! Mahtavat nallet!

Ihania Poppius ja Kasuriina.

Vihdoin löysin yhden käsityöni. Tällaisen kissan neuloin pari vuotta sitten.

Ihanan söpö kisuli! Kyllä tuollainen meidän pikkuisille kelpaisi hoidettavaksi!

Mahtaako täältä löytyä innokasta kutojaa,joka tekisi ja myisi mulle pikkuvauvalle villasukat ja lapaset?

Mistään ei löydy pehmoisia vastasyntyneelle sopivan kokoisia villasukkia...löytyy vaan isommille vauvoille.Ja ens kuussa olisi tarkoitus pikkuisen putkahtaa maailmaan ja varpaat palelee...Väritoiveena joku ruskea/beige,eikä tarvitsisi olla mitään ihmeen hienoja koristuksiakaan. Kertokaapa jos jollain on niin näppärät sormet että mini kutomukset onnistuuhymy

minulla on koirankarva-villa sekotteisia ihan pienelle vauvalle!yritän laittaa sulle kuvan en tiedä miten hyvin näkyy siinä kuvassa!

Lissu85: multa voisi onnistua virkatut tossut, ja ruskeaa lankaa löytyy, tosin se on aika ohutta… paljon ohuempaa kuin esim seitsemän veljestä. Ensi kuussa, siis tammikuussako syntyy? Mä asun Tampereella.

Kiitokset kehuistanne! Jostain vanhasta lehdestä minäkin tuon mallin katsoin. Eli kesäheinä ihan vapaasti. Siihen neulottiin etuosa, takaosa, korviin myös etu-ja takaosa. Häntä erikseen. Osat ommeltiin yhteen ja täytettiin vanulla. Suhteellisen helppo tehdä.

iesteri.Kuva tuli perille.Olisi kyllä mukavaa saada koirankarvasukat pikkuiselle ja lapaset myös,jos löytyy!Laitappa hölönä mitä hintaa olet ajatellut ja tilinumeroa myös,niin vastailen sulle osoitteen kera:)

auli: sinulta mielelläni ostaisin sellaiset ruskeat tossut.Laita sinäkin hintaa ja tilitietoja hölönä mulle.Ne ohuet töppöset on varmasti tosi hyvät lisälämmittimet normaalien sukkien päällä.Tammikuussa on tarkoitus syntyä,mutta ei ole mikään hengenhätä tossuilla,jos sinulla on muita kiireitä.

Mukava saada oikeita,ihmisten tekemiä sukkia pienelle,eikä jotain tusinatavaraa:)

Jos teistä jollain on jäänyt ylimääräiseksi 1 huovutusneula niin mielelläni sen ostaisin pois ja maksaisin lisäksi pk. En viitsisi nettikaupoista ostaa yhtä neulaa kun pk on niin mahottomia, tämän perän kaupoista oon vaan löytäny neulasettejä enkä tee niin monella neulalla mitään…

Katsoitko Muksuaitasta?

En oo kattonu, pitääpä kaydä katsomassa, kiitti vinkistä =)

Jipii, muksuaitasta löytyi, ja pk oli kohdallaan

Ompas hän jo pukeutunut jouluun:) Soma!

Voi kun sievä jänönen