Kiitos tiedosta, pitääpä tehdä noin!
Ei ole noita aineita, kävisikö oliivisaippua?
Kyllä käy. Villa villaa pestäessä tärkeintä ettei pesuaine sisällä soodapohjaisia aineita, kuten joissakin normi pyykinpesuaineissa on. Hätätapauksessa pese millä vaan, millä pesisit itseäsikin, shampookin käy.
Ohoh, onpa upeeta yksityiskohtaista työtä !
Ihania, upeita töitä Satu-71
.
Täällä on edelleen voimassa se "max 3 kuvaa per viesti "- sääntö. Pidä se jatkossa ![]()
Kerro sitten kestokokemuksetkin, jooko. Fabelista on tullu tehtyä sukka jos toinenkin ja se kestää hintaansa nähden ihan hyvin. Markus companyn 6-säikeistä kokeilin ja ilman kestotestiäkin kokeilu jäi ainutkertaiseksi. Heinänpätkät ei minua häiritse, mutta vahvike vaikutti venytetyltä paalausmuovilta, jota myös sai vedellä pois.
Jestas miten ihania Satu on saanut aikaiseksi, varsinkin se sininen villapusero. ![]()
Kysyin meidän entomologilta, jos se tarvitsisi uuden pipon. Viikonloppuna sitten syntyi uusi värivariaatio vuosi sitten tekemästäni nummiokasirkan kuvaisesta piposta.
Pipon kuvion olen suunnitellut itse stitchfiddle.com sivuston avulla. En ole hyvä tekemään kirjoneuleita, mutta ainoalle lapselleen on kiva neuloa jotain hänelle mieluista, kun ei kuulemma tarvitse enempää villasukkia.
Kuvassa siniharmaa pipo on se uusi ja ruskea sävyinen on se vanha. Vanhassa on myös vihreää, mutta kuvasin niin hämärässä valossa, että se ei oikein erotu.
Kiitos
Kolme näistä puseroista on testineuleina tehty ja kaksi niistä on mukana VillaUnelmia neulekirja 2 mallikuvina
Tuon sinisen neuleen ohje tuli neulottavaksi vasta silloin kun Mirja Heikkilän kirja oli jo painossa. Ohjeen saa ostettua häneltä.
Minulla onkin tuo kirja ja katsoinkin, että tuo sininen on tutun näköinen. ![]()
Tuo jouluna valmistunut lumina neule on siitä kirjasta. ![]()
Enhän minä osaa tuollaisia tehdä, ihailen vain muitten. ![]()
Kyllä on paljon upeita neuleita!
Täällä taas yksinkertaista, helppoa.
Miesystävän poika pyysi takkiinsa sopivaa pipoa.
Hitsi miten hienoa jälkeä! ![]()