eli otan teipin käyttöön
Suosittelen sen kevyemmän haavateipin käyttöä, sen mitä saa apteekista =D
Jadeliila2, älä nyt masennu, kyllä se siitä. Ajattele, että minä en enää viitisnyt edes siemeniä hankkia, kun tulokset on olleet niin heikkoja. Aion mennä torille ja ostaa oikein ison ja komean puskan ja laitan tänne kuvan, että näin mun mekko kasvaa.. (vihjeeksi vaan)
En mäkään uskalla laittaa uusintakylvöä, jos niillekin tulee keijokuppa Mun eka satsin hiukset näytti just samanlaisilta ja ne “vahingossa kuivahti” =D
Ei ole kerskumista näissäkään. Jokohan rohkenisi harkita koulintaa?
Kyllä.
Jade olisiko helpompaa lisätä multaa siihen purkkiin missä keijut kasvavat tällä hetkellä. Lusikalla taimien väliin niin paljon että mullan pinnalle jäisi lyhyempi varsi. Sitten vähän lisävaloa jos vahvistuisivat. Ja sitten vasta koulia.
Voishan se tehä tietysti nuinkin
Jadeliila, mä sain viime keväänä ystävältäni t o u k o k u u s s a tosi pieniä alkuja. Meinasin heittää roskiin. Kokeilin kumminkin ja hyvin ehti täällä napapiirilläkin kukkia, eivätkä ole edes kovin kylmän arkojakaan
Tai siirrät, Jade, lusikalla multaköntin keijunmekon alun kanssa jugurttipurkkiin tms. ja lisäät siihen sitä multaa. Bilteman loisteputken alla mulla niitä on kasvanu, nyt en ole kyllä vielä edes laittanu. Pussi odottaa inspistä ja multaa.
Voisiko nuo mekot koulutta aina sirkkalehtiä myöten, kuten tomaatitikin?
Voi.
Kiitos!
siinä Kasvihuoneunelmia-ohjelmassa tämä mies-puutarhuri? käytti Keijumekosta nimitystä,oliko se Prinsessanhame? vai mikä:)
Mitä keijunmekon kaveriksi voisi laitta amppeliin?
Valkoista clitoriaa
Kävin kuuklaamassa clitorian. Nimensä veroinen…;>
Huhhuijaa. Kyllä tulisi mielenkiintoinen amppeli tuosta yhdistelmästä
Jep, huumorintajua :DD. Koulin viimeisetkin mekot, vajaa viisikymmentä tuli. Harkitsin kauan että paljonko jätän kasvamaan ja tulin siihen tulokseen, että voin antaa keijunmekontaimia lahjoina esim. hevonpeentoimittajalleni ja ystäville ja mahdollisesti käyttää niitä kauppatavaranakin tarvittaessa. Ajattelin myös laittaa moneen paikkaa ihan suoraan perennapenkkiin niitä, antavat mukavasti korkeutta istutuksiin. Keijunmekon taimet ovat keskimääräistä kalliimpia ostaa valmiina.
Pottuvarvas, minulla on monena kesänä Keijunmekon kanssa ollut Hopeaputousta, mielestäni sopii hyvin. Jossain täällä muistaakseni kuvuakin niistä?! Tässä ketjussa sivu18 on niistä jonkinlainen kuva.