Ei hiiren hiirtä, kiitos noiden ihanien kissojen
Joko näpyttelit ilmotuksen paikallis lehteen, annetaan kissoja
Katsos ku mä suutun pojille niin sanon niille että nyt myyn teiät mustalaisille tai sit että nyt lähtee apulaan ilmotus että annetaan kaksi koiraa
Teen sen nyt heti!! Tää on siis tätä tämä esikasvattelu…no emmä ois keijunmekoista niinku muka tykännykkää Hianoo kun joku PIKKU KISSA on tykänny.
Tiedättekös mitä, minulla taimet ovat olohuoneessa ja sen ovi kiinni, ei ole noilla pahuksen karvakorvilla asiaa lähellekään minun taimiani
En tiiä mut joku karvakorva ( minä itse) oli unehuttanu kastella keijurievut ja nyt ne vasta surkialta näyttääkin
Kyllä ne Jade siitä vielä reipastuvat, sinulla sentään on vielä taimia! Muista, että aina on vaikkapa Heksu, jolla asiat ovat vielä huonommin ;p
Yksi keiju itänyt jeeeeeeeeeeeeeee
Ei se niin toivotonta ollutkaan.
Mun keijut on kans itäneet!! Saa nähdä saanko ne pidettyä hengissä saati sitten kukkimaan…
Minun jurovat, enemmänkin keijunhiukset kuin mekot, osoittavat pientä edistymistä, näen jo pienen pienen kasvulehden alun muutamassa "taimessa". Kyllä kannatti kiikuttaa niitä valon perässä pari päivää Valoa siis kaipailivat. Ensi vuonna kylvän noi kyllä vasta helmikuun lopussa, sillä itämisen jälkeen jatkaisivat varmaan paremmin kasvamistaan, kun valo riittää. Tammikuussa kylvetty ei kuitenkaan saa valoa ja noita on vain yritettävä pitää silloin hengissä melki pari kk, ennenkö saavat valoa ja alkavat kasvaa. Sama tulos lienee kuitenkin myöhemmin kylvetyllä? TAI sitten on se kasvilamppu tosiaan ostettava…
Eilen tuli taas yksi taimikuvasto kotiin. Keijunmekon hinta on 9,50/kpl !!! Muistakaapas tämä, kun heitätte ylimääräisiä taimia kompostiin …
Hinnat ovat kyllä aika hyvissä lukemissa. Täällä meillä on isot kasvihuoneet joista keijunmekot olen yleensä ostanut. Maksanut 3-5 euroa ja siellä on tosi hyvännäköisiä taimia.
No niin, jossain myyvät taimina. Täällä päin ei…Myyvät vasta isona, 15€ oli hinta muutama vuosi sitten… Ostin silloin ja sain sitten siemeniä tuleviin vuosiin.
Voi voi, vieläkö ehtii keijunmekkoja kylvämään? Ei mulla kyllä ole siemeniäkään vielä, hitsin aikuisiändementia…
Eli jos jollakulla olisi keijunmekon siemeniä muutama laittaa, niin olisin erittäin kiitollinen ja postimaksut tietty maksan ainaskin.
Keijunmekonsiemen-tarpeeni on pian täytetty <3 Kiitos Ellu <3
Muista laittaa sit reilusti multaa siemenien päälle ei sentis, seku kiusaan ko kukkaan ei mulle kertonu ettei niitä peitetä
^mä kyllä peitin ja ihan hyvät pikkutaimet mulla on. Vaan mites on, montako niitä tarvitaan standardiamppeliin?
Jos ei muuta laita niin 3-6kpl.
No, mulla on sit just sopivasti jos eivät nyt sitten nyykähä
Voi teitä hupsuja Siis peitetäänkö vai ei, vai onko ihan sama, kunhan ei liian syvälle laita… kouliminen minua eniten kyllä huolettaa, kun siinä taimet monesti nyykähtää.
Virallisesti ei peitetä