Kesäheinän piha ja koti

Minkä niminen tuo nuppunsa aukaissut kärhö on? Haluan kärhön ja tuossa yksilössä väri olisi kauniin vaaleanpunainen kukkanen

Kärhö on loistokärhö ja nimeltään: ´Hagley Hybrid´, kasvaa korkeutta kolmeen metriin asti.

Siis WAU! ihmetysvalvontaapalkintosydän "Eksyin"tänne ihailemaan kuviasi ja totesin että sinä Kesäheinä asut paratiisissa!

Aivan mahtavanupeanihana talo ja niiiiiiin kaunis pihapiiri...Minä olen ihan myyty,kun näen tuollaisen ison,vanhan ja kauniin talon ja vanhanaikaisen pihapiirin.sydänsydän

Ei ole Awalla ja Musulla asiat ollenkaan hölmömmin,kun saa asustella tuollaisessa kartanossahymyPusuja molemmille viiksiniekalle Lissu tädiltä ja Helläkin puskee terkkuja kavereillesydän

Sinun pitäisi alkaa pitämään sellaisia kesävierailuita ja ihmiset saisivat tulla ihailemaan kuinka upeaa ja perinteikästä teillä on.Minä olisin jo salamana teillä enkä pois lähtisihymyä

Oi ja voi ihanaa, mikä upea rauhan tyyssija täältä löytyikään. Kaikista kuvista ja “tarinoista” voi oikein aistia, mitä kaikkea teidän talo; piharakennuksineen, piha; puineen ja kasvineen, esineet ja asiat voivatkaan kertoa. Ihanaa, kun tämmöisiä paikkoja ja pihapiiriä on vielä olemassa! Kiitos ihanasta virtuaalivierailusta!

Yövuorosta nauttiva punaherukka =)

Alotin ihan alusta kuvasarjan ja kyllä vain, välillä meinasi ihan itkettää. Jotenkin jo kuvista hehkuu se rakkaus kotia kohti. Muutenkin usein minusta upeinta näissä kuvasarjoissa monilla on juuri se tunne joka niistä välittyy, ylpeyttä, rakkautta ja onnea.

Ja kyllä yhdyn edellisiin, todella kaunis koti, ihana piha!

(eikä muuten kannata tarkistaa kirjotusvirheitä, enneku viestin lähettää, heh hee)

Aivan ihana talo ja piha!

Tässähän vallan liikuttuu... kauniit kiitokset taasen teille ihka jokaiselle sydänhymysydän!!! Kesän kuvia haluan pihapiiristä laittaa lisää, tässä enkeli patsas, jota en voinut vastustaa, kun se siellä kaupan hyllyllä minua silmiin katseli:

Vuohenkello tulikin kukkaan aika myöhään:

Malva

maakellarin katolla kukkivaa (tämä ei ole norjanangervoa, koska se on kukkinut jo ja on tässä taka-alalla) en muista tämän nimeä:

Lilja

Palavat rakkaudet ovat korkeudeltaan jo yli 1,5 metrisiä ja niitä on P A L J O N, päivänlilja aloitti myös kukinnan.

Noin 8 vuotta sitten, kun me teimme tämän täysremontin kodissamme. Laitimme laattaa. Jännää seinää tuli kylppäriin. Vähän vaikeaa oli sovitella yhteensopivaksi. Ei tule ihan samanlaisia seiniä vastaan. Tässä näitä "sekametelisoppa" kuvia eri seinistä:

Toisesta kulmasta:

Kolmannesta kulmasta:

Neljännestä kulmasta:

saunan seinää:

Vanha vaku ja oma nukkeni Taru, jonka sain 3-vuotispäivänä (äitini silloin virkkaama hame):

Onko kaikki kaakelikaupan mallilaatat käytetty:D

Upea kehto!

Jep, Kurpitsa näin teimme pomppivaa naurua!