Kesäheinän piha ja koti

Kesäheinä, persoonallista - ja tosi hienoa jos edullistakin vielä siinä taiteellisuuden muuassa!

Tässä se ny nähdään kannattaa tehdä tsiob menetelmällä, saaa aikaan persoonallista, eikä mitään tusina tavaraa, HIONOOOO sanon minä!!!

Tänään kun oli tällainen...sade päivä, piti piristää kotia uudella KodinOnnellasydän:

ja uudella morsiusmyrtilläsydän:

ja tässä kuvakulmaa ylhäältä. Myrtistä tulee muuten aivan ihana tuoksu:

ja Liisantyynysydän, pitäähän Liisalla tyynykin olla, kun eräässä laulussa sanotaan "Liisan koirasta"
...tyttöystävälläin koira on, muuten koira aika verraton, hauku ei, pure ei mut on tilanne niin mahdoton...

Tätini tekemää taidetta sydän ja ruukunkoriste ovat pajusta, talon teko vuosiluku pääsi tuvan hirrestä aitiopaikalle kuistin seinään 1857 MJS.

ulkoa kuvattua enkeli ja pelargoniat:

Ikkunapurkin pelargoniat:

verenpisara

Täällä sataa, joten kuvailen sisällä kukkivia, tämä kuitenki ovenpielessä ulkona daalia.
Joriininakin tunnetaan:

Soilikki kukkii taasen:

Enkelinsiipi aloittelee kukintaansa:

Morsiusmyrtti tuttavallisesti Mirtti aloittelee pienin valkoisin pallonupuin, jotka aukeaa valkoisiksi niin pieniksi kukiksi, että voi pieniä:

Eilen näin sinisen kiinanruusun kaupassa(en voinut vastustaa kiusaustapomppivaa hymyä) ja nyt se on kotona täällä:

Tätä äitini kutsuu Ville Poukaksi eli bougainville on jo yli puolet tiputtanut kukistaan ja tein heistä (=2kpl:tta) tällaiset pallomaiseksi kaartuvat pensasmaiset:

Santtuja, tämä sininen hoyabellalta saatuja aloitti kukkimaan. Mulla menestyy nämä saintpauliat ainoastaan vintin varastohuoneen pöydällä, jonne ne unohdan viikoksi ilman vettä ja kastelen vain tassilta. Nyt olen oppinut, että olen liika huolehtija ja Santut ei siitä tykkääsilmän isku.

Olen niin Onnellinen isolla O:oolla, Kiitos bee. Ensin Heuchera purppurakeijunkukka:

Kyproksen meirami kera heucheran:

mirrinminttuja valkoisia sain kaksin kappalein, myös sinisen mirrinmintun:

Eikä tämä Onnellisuus tähän pääty... pitänee mennä kuvaamaan lisäänaurua.