Kevätkurjenmiekka "Katharine Hodgkin"
Väkisin hymyilyttää kun kattoo noita Miikoksen miekkoja, aivan superhauskoja. Ne näyttää sanovan että ähäskutti , täältä tullaan !!
Istuttelin kans jonnekin noita kevätkurjenmiekkoja… sinistä ja keltaista muistaakseni -mistähän nousevatkaan! Viimeinen ostopussi oli -70 %, siinä ne miekkojen mukulat oli jo kuivuneet aikapahasti osa mutta pitihän niille vielä suoda mahdollisuus.
Aivan ihania kevätkuvia täällä!!
voi illis… millä sä lannotat noita??? onko tuo eka vuoden kukinta, vai kukkiiko ne vuodesta toiseen noin?
Laiska lannottaja olen. Lieneekö sopiva maanlaatu savimultamaa niille. Vuosien varrella ovat vähän paisuneet.
Nämä ovat minun lemmikkejäni, oih kevät tule tule jo!
Muutama kuva entisestä pikkupihasta, sinne nämä kaunokaiset suurin osa jäi, nyyh
Tuleepas nämä kuvat tästä iPadilta pienenä, saakos niistä mitään selvää isolla näytöllä?
Mulle ei näy kuvat ollenkaan.
Ahaa. Voihan mälsyys. Tämä on kätevä vehje mutta kaikilla palstoilla ynnä muilla eivät nämä mobiililaitteet toimi kunnolla.
Anteeksi, minä nyt vähän testaan. Tämä taitaa tulla sitten liian isona? Ainakin minulla näkyy suurena, eikä anna muokata pienemmäksi.
Ei näy kuin pieni tyhjä ruutu. Onkohan tuolla kuvanlisäys-ketjussa ollut juttua kuvanlisäämisestä iPadilta ? Muistelen että jossain ainakin on, toivottavasti siellä , tai ainakin toivottavasti tuli ne viestit sinne siirrettyä, niistä olis nyt hyötyä. Käypä katsomassa siellä jos kiinnostaa.
Ramses ja Nuu, kyselin tuosta kuvanlisäyksestä ipadilla joku aika sitten mutta ei löytynyt ratkaisua. Äsken yritin taas mutten saanut edes tyhjää lootaa, meni jumiin koko viesti.
Ahaa, harmillista ettei onnistu. Kun näitä mobiililaitteita aikas moni kuitenkin nykypäivänä käyttää, esim. minäkin melkein pääasiallisesti, tosi harmi jos tänne lempipalstalle ei pysty tällä kuvia lisäilemään
Olisiko palstalle mahdollisuus saada vähän päivitystä tämän suhteen? Laitteet lisääntyvät kokoajan!
Olen niiiiin samaa mieltä, ja nyt kun löytyi toinenkin joka harmittelee samaa asiaa, laitoin viestiä ylläpidolle.