Kevätkaktus,(Pääsiäiskaktus), Hatiora

Hei. Olen uusi nimimerkki ja pidän lehtikaktuksista. Tuommoinen pääsiäiskaktus multa puuttuu. Siis löytyykö noita ihan kukkakaupoista??

Hei 134077, ilman nimimerkkiä viestisi hukkuvat haulta. Mene profiiliisi ja laita haluamasi nimimerkki sinne yläriville, missä nimimerkkiä kysytään ja ruksaa, että saa näyttää, näyt sitten myöhemminkin.

Upea tuo oranssi! Valkoinen kukkii juuri, pinkki ei halunnut kukkia tänä vuonna lainkaan.

Upea kevätkaktus kukkanen Kaunis väri ja kukan muoto..

Upea kukinta. :)

Niinhän siinä sit kävi et punaisena ostamani kevätkaktus osoittautui kukkiessaan oranssiksi, mutta en ole lainkaan pahoillani. On nimittäin tosi kaunis väri tuokin.

Nyt vaan pitää laittaa etsintään se punainen versio, mutta jospa vaikka jättäisi haastetta ensi keväälle!

Jolinar, etsitkö tumman vai vaalean punaista? Minulta saisit fuksianpunaisesta pistokkaita. Vaihtaisin ILOMIELIN oranssin pistokkaisiin. kieli ulkoa 

Jolinar, mistä päin Espoota löysit sen oranssisesi? Sellaisen tahtoisin minäkin.

Tämän värisen löysin tänään.

Vantaalla ei ollut kuin muutama tumma fuksian värinen jäljellä apea.

Pärskis, tummanpunaista etsin, mutta kaikki kelpaa. Voidaan siis hyvin vaihtaa kun tuo lakkaa kukkimasta.

Giardina, löysin tuon Vantaa Plantagenista, oli vain muutama kevätkaktus jäljellä. Mutta kyllä tuosta riittää sullekin pistokas jos haluat.

Voi kiitos, mielelläni ottaisin pistokkaan jos vaan riittää, oranssia en ole vielä mistään löytänyt. 

Giardina ja Pärskis, laitan hölöä kun tuo lopettelee kukintaansa ja ilmat hiukka taas lämpenee.

Tänään katselin kevätkaktuksia Mini-manissa, muistaakseni 3,95 ja oli kaikenvärisiä valkoisia,oransseja,punaisia,fuksianpunaisia ja jännän ruskeanpunaisia.En vielä kuitenkaan ostanut.

Jolinar, kiva jttu! Tumman punainen nupulla, mutta kun en ole varma, onko se kevätkaktus. Ajankohta kukkimiseen täsmäisi, mutta kun en ole varma....

Mulla kukkii nyt tämä valkea Pääsiäiskaktus.

Kipeänä ollessani en nähnyt nuppujen avaus vaiheita, mutta onneksi nään nyt tämän kukkimassa..

Jolinar, punainen avasi kukkansa, ja nyt olen varma, että se on kevätkaktus, eli minulta on sinulle tulossa sitten ferrarin-punaista ja fuksian punaista pistokasta.

No voi kakka. Minä kun jo ehdin lisätä uuden keskustelun kevätkaktuksille kun en huomannut tätä. Sieltä voitte lukea minun kehuskeluja uudesta löydöksestäni.

Pärskis, kuulostaa oikein hyvältä!kieli ulkoa