Pirjoteen kuva on kyllä uskomattoman hieno ja kuvattava vielä hienompi!
Hauska kuva ja saa hymyn huulille!
Ei ole totta! Täydestä olisi mennyt, jos olisit, Pirjote, kertonut löytäneesi tuollaisen patsaan jostain puutarhamyymälästä! Oikea auringonpalvoja kukkakruunu päässä!
Pirjoteen kuningatar on kunniapaikalla :a ottamassa, juu saat hymylläsi aikaan kaiken sen, voit himmentää sä loisteen tähtien
se jokin sinulla on.
Istutin viime vuonna ensimmäistä kertaa mirrinminttua. No siinä on käynyt nyt niin, että yksi Olli (lue kolli), on oleskellut ainakin kuukauden pihallamme huutaen ja mankuen ja ulvoen. Kissinpissi haisee vähän siellä sun täällä. Ei siinä mitään, mutta edellisen kerran näin Ollin n. 14 vuotta sitten, kun oma Tytti-kissani oli vuoden vanha. Ollista tuli isi ja Tytistä äiti. Mutta kun siitä on jo 14 vuotta, että odottaakos tämä Olli leikatulta Tytiltä jotain heruvan? Vai olisiko Mirrinmintulla osuutta asiaan? Siinä Olli on ainakin maannut, mirrinmintun päällä, olen sen nähnyt, ja kasvi on ihan lytyssä. Pitäisikö koko Mirrinminttu hävittää, kun ei millään jaksa enää kuulostella sitä kauheaa mölinää ja ulvomistä. Sääliksikin käy. Yökaudet se huutelee, käykö edes kotonaan? Sitäpaitsi turhaan huutelee, sillä Tytti on jo puolikuuro ja sokea, eikä Ollinkaan ulkonäössä ole kehumista; toinen silmä on puoliummessa ja... -voi pyhät sylvit!
Kuinka vanha tytti on? Meidän hämy on 11. Mun ikioma sylirätti. Koita laittaa appelsiininlohkoja.
Memuli, nyt kyllä repes,…“että yksi Olli (lue kolli), on oleskellut ainakin kuukauden pihallamme huutaen ja mankuen ja ulvoen…kun ei millään jaksa enää kuulostella sitä kauheaa mölinää ja ulvomistä. Sääliksikin käy. Yökaudet se huutelee, käykö edes kotonaan?”
Kyllä tuo nytkin on kotona, eikä teidän pihalla ulvomassa, vaan mistäs minä tiedän missä se öisin mouhoaa kun minä nukun. Tästä minä olen samaa mieltä:" …eikä Ollinkaan ulkonäössä ole kehumista; toinen silmä on puoliummessa ja… -voi pyhät sylvit!
Nyt bee täytyy sanoa, että kirjoituksesi ei ihan kolahtanut, eli en ymmärtänyt yhtikäs mittää siitä. Paas tarkentaen tälle uunolle, mitä tarkoitat, kun kaikki lainasit multa? Olli tulee siis todella sanasta Kolli-kissa. Poikani kuuli väärin pienenä, ja siitä nimitys Olli.
Tytti kissani täytti 15 justiinsa, ja on vanha, mutta vielä suht koht virkeä.
Memuli, no kun ton miehen nimi on Olli!!!
:DD Voi hitsiläinen teidän kanssa.
No nyt mä hokasin!
Memuli, pitääkö mennä kovistelemaan? Pysyisi edes omalla pihalla, mutta kun ei näköjään, pitää ruveta tarkemmalla
vahtimaan tai köyttää sänkyyn
.
jos ne appelsiininlohkot auttais!
Meidän pikkuinen kollipoika omaa egon, joka vastaa 110 kiloisen raavaan miehen vastaavaa. Se vaanii, hyökkää ja elvistelee pörhistellen. Jos se sattuu ravistamaan päätään, niin keikahtaa kumoon. Ja sännätessään hurjaan laukkaan, saattaa osua oven karmiin.... vaan eipä haittaa - lisää vain vauhtia pyttyyn vähän kurssia korjaten...
Paras mielenterveyslääke ihmiselle on eläimen lapsi hurjine edesottamuksineen.
Hitsin pimpulat että se osaa olla lutunen.
Juupa juu, bee, mirrinminttua vaan pihaan, niin ollit pysyy kotosalla
Titamiini! Voi kun ihana!!! Haluais tuollasen!!
Ihana!!!
Minun äidillä on neljä kissanpentua ja meidän 11v tyttö oli viikon hoitamassa niitä eli varmaan ymmärrätte ettei turhasta itkenyt eilistä iltaa…
Haluaisi ehdottomasti Pulleroksi nimeämänsä pennun, mutta kun sille olisi koti jo toisaalla.
Lienee nyt sitten kasvattava kokemus ettei kaikkea voi saada
Tosin onhan siellä ehkä yksi ylimääräinen meillekin… Saa nähdä onko meillä loppukesästä kolme kissaa
Voi kun on ihana! Mua on vaivannu kissakuume, mutta kun on kauhea kynnys ottaa eläintä. Viimeksi lapsena minulla oli kissa ja se oli niiiin ihana. Mietintä aika jatkuu…
Titamiini sai muutamalla sanalla selvitettyä sen pienen kollipojan touhut ja egon. On ne ihania.
Eilen, kesken rippijuhlien, säikähdin kovasti kun minulle tultiin sanomaan että Bosskissa on sairas, kaatuilee, mouruaa ja silmät pyörii päässä. Boss kannettiin tupaan mutten nähnyt siinä mitään erikoista (vaahtoa suusta tms). Pyysin junioria viemään sen meidän sänkyyn elpymään koska oli ne geimit kesken. Vähän ajan päästä kuulin että Boss oli jolkotellut ulos.
No hetken päästä näin että kollipoika kulkee ihan pirteänä ja normaalisti.
Ihan jäi vaivaamaan oliko kyseessä äkillinen taudinkohtaus vai Bosskissan normaali (vieraammille ehkä epänormaalin näköinen) tervetulotoivotus. Se minullekkin mouruaa, kaatuilee eteen mutta silmien pyörimistä en ole ennen huomannut.
Tiedä näitä. Tarkkailussa on. Aamulla se tuli luokseni, mourusi, kaatuili ja siitä tiesin että ruokakippo on tyhjä.
Voi jösses tota Boss kissaa