On se Emon Rölli aivan hurmaava. Siisti on Röllin haavakohta. Ja karva alkaa kohtapuolin kasvamaan, sitten Röllillä on taas lämmin
. Tekisi niin mieli asettaa tuohon Röllin massun kohdalle sellainen virkattu patalappu sydämellä
.
Juuri sunnuntaina sanoin kotona ääneen, että kyllä se taitaa nyt olla kevät. Kun sylistä Uffe-kissa ponnahti pois jättäen ihan hienot karvamällit jälkeensä.
Tai sitten todella joulunympärys on niin pimeä, ettei niitä karvoja niin huomaa.
Kesäheinä, karva kasvaa Röllille, ja sit ei enää mahaläskitkään näy ;-D. Pitäis olla ihmistenkin karvapeitteisiä, niin jäis löllykkämaha ja -pylly piiloon.
niinpä
Emo.
Arvatkaapas, kenen kissasta ei lähde karvoja.
Tänään on meillä eläinlääkärireissu, saas nähdä montako hammasta tällä kertaa Emeliltä jää sille reissulle. Alkaa olla vähän vähissä No toistaisksi on pärjännyt vaikkei edessä alhaalla ole yhtäkään. Eläinlääkärin mukaan sillä on jokin sellainen tauti joka reikiinnyttää hampaat eikä sille voi muuta kuin poistaa rikkinäiset. Kerta vuoteen ollaan käyty ja nyt on taasen mentävä kun reppana ei ole voinut pariin päivään oikei syödä. Kerjää ruokaa kyllä kovasti, mutta mikään ei maita, hiukkasen jauhelihaa menee kun sen oikein pieneksi laitan, mutta sitten jos väärin puraisee, hyppää puoli metriä ylös ilmaan ja syöminen jää siihen. No, tuolla kolli nyt vetää sikeitä sohvalla mitään tietämättä kello 11 reissusta, taitaa minua enemmänkin jännittää
Pitääköhän meidän laittaa kissankarvakolehti pystyyn memulille? Kun memulin kissankarvasato nyt jää liian pieneksi, niin milläs memuli sitten jänösiä ja myyräsiä karkottaa?
Tuosta leikatun nartun karvanlähdöstä olen kuullut, että johtuu hormoneista. Kalju alue on aika huomaamattomasti masussa. Jos on ulkona kylmässä paljon ilmestyy karvaa sinnekin.
Meillä kun on tuollainen puolipitkäkarvainen karvaton kissa.
Nanikka, nyhdän mieluummin sitten Tiplusta niitä, jos myyrävuodesta tulee paha.
Joo, laitetaan karvaketjukirje kiertämään jonne jokainen vaan laittaa karvoja, ei ota. Ja ketjun viimeinen on memuli =)
Multa saa kolmea väriä: mustaa, punertavaa ja valkoista höystettynä pölypalloilla.
Tipilintu, olen Furminatorista kuullut kauhutarinoita enkä ole uskaltanut ostaa (ja onhan se pirun kalliskin). Kuulemma, jos ei oikein osaa käyttää, saa turkin vaan kamalaksi karheaksi ja pilalle. Karstan tajusin jouluna ostaa, ihan ehdoton vehje!
Trigona! Mun trimmaajallakin on semmonen ja sen muotovalioiden karvoihin ei kosketa millään josta pienintäkään vahinkoa tulee. Omaltani otin sillä kaikki villat nyt trimmin yhteydessä ja käyttö vastaa lähinnä haran käyttöä. Jopa mä osasin :). Mahtava kiilto on ainakin mun rekun karvoissa yhä vaan. Karstallakin tietty saa ja hanskalla jos on ne kuminystyt, mut ei läheskään noin totaalisesti.
Kaikilla pitää olla itselle käteen sopiva työkalu. Ja pirun kallis on se aito furminator, uskaltaiskohan halpaa kopiota kokeilla? Ei ainakaan näyttelykoiraan!
Smulan on ottanut tavakseen nukkua lavuaarissa vessassa. Sen takia mä kutsun sitä lavuaarilapseksi
Putkimiehen reinkarnaatio? Meillähän on se kanslistin sieluinen kissa, jonka nimi on Sihteeri. Suuntautuminen on selvää vielä vanhanakin.
Itämaisetkin on aika ihania. Ei oo paljoo karvaa nurkissa.
Oon muutaman kerran yöllä herännyt siihen että Sibbe nuolee mun hiuksia. Sitten kun tulee töistä kotiin on lattialla oksennukset siivottavana. Siltä ei vissiin irtoa omia karvoja tarpeeksi karvapallojen aineeksi.
Mitäköhän tällainen tarkoittaa? Onko vaan hellyyttä?
Alkuperäinen kirjoittaja: Q
Sain tänään sähköpostiin kuvan tälläisestä pienestä kisusta
Pienipä on, en taitais jaksaa pitää sylissä!
Apua!!! Tämä tahtoo tuommoisen!
Onpas pieni ihminen.
Se on muuten jännä juttu kun koiria on niin monen kokoisia mutta kissoissa ei kokoeroja niin vain sanottavammin olekkaan.