Tai jos käytät Harmin lääkärissä ihan vuositarkastuksessa, voihan siinä samalla kurkata rokotukset, madotukset ym yleiskunnon. Mä tekisin varmaan näin, saisin ainakin mielenrauhan.
(Sanoo hän, joka valvoi/torkkui kesällä viikolla yön kisun kanssa kun kisu heräili rauhoituksesta ja itsellä oli työpäivä…)
Lissu85 vie vaan Harmi-kissa eläinlääkärille, itse ainakin veisin. Tulee varmistettua mistä äänen poismeno ja tämä karvanlähtö johtuu. Meneväthän ihmisetkin lääkärille ja vielä pienemmistä vaivoista. Et mielestäni ylireagoi ollenkaan. Paranemisia Harmille!
Joni Smulanilla on kyllä ihka oma tapa.
Musu puree kanssa tosi kovin nenään siis mun nenään, kun hän oikein kovasti tykkää.
Ai hitsit mut se sattuu ja naurattaa ja vedet tulee silmistä.
Tänään oli niin tuulinen päivä, että kissatkaan eivät viihtyneet kuin pienen pienet pyrähdykset ulkona, ja tältä näyttää nyt yläkerran rappusten päältä, joka on lempipaikka nukkumiseen. Ensin Musu:
Sitten Awa:
Ihanan lämmin valaistus Musun ja Awan kuvissa Harmi lähettää ihanalle Musulle pusuja
Vien kyllä Harmin eläinlääkäriin maanantaina mikäli ei pikkuinen parane viikonlopun aikana.Täytyy koittaa tota terra poly vettiä saada laitettua Harmin peppuun,onneksi löytyy kaapista kun käytän Doris-koiran tassuihin samaa rasvaa.Eipä taida Harmi ilahtua kun mamma menee töhnään toisen pikku pepun...,no mutta toivottavasti se auttaa...Nyt aloin itsekkin miettimään tuota allergia asiaa,Harmi kyllä syö tosi yksipuolisesti,tottunut pelkkään lihaan,kalaan,kananmunaan ja maitotuotteisiin ja välillä ryöstää lautaseltani perusruokaa....Viime viikonloppuna poika kyllä söi aika paljon kanan rintapaloja,jotka oli maustettu melko vahvasti chilillä yms,saattaisi johtua siitä että peppua kuumottaa
Ja joku aamu huomasin että joku kissa oli käynyt syklaamini kimppuun,kun oli pari lehteä lattialla...sekin voisi olla syynä.No ehkäpä Harmin ääni ja peppu paranee ennen kuin tarvii mennä lääkärille...
Syklaami kannattaa siirtää kauas kissojen lähettyviltä, se on myrkyllinen syötynä ja kissat voivat saada pahat oireet siitä (jopa vaaralliset). Kiitos terveisistä ja me aivan hykertelemme ja kehräämme näin Harmille: (Kuvaajan käsi vähän tärähti...ou nou)
Fiora hei, tuohan on mainio idea.
Nobile
Hyvää Yötä kissa kullat nähkää saalistusunia ja hiiriä (eilen söi Awa lauttiin jääneen hiiren, ja tänään oli minun Musun vuoro nauttia lautista saadusta hiirestä, ja pian varmaan tuo kesäheinä antaa meille matokuurin ja siihen me, että YÖK YÖK YÖK!)
toivoo: Awa ja Musu
Aivan ihana kuva, kyllä kiiltää ikkunat Hoyabella (munkin pitäisi pestä).
Menkää vaan sisälle kissakullat .
Tämä pikkuneiti muuttaa meille parin viikon kuluttua:
Mika kaunotar <3
Totte ja Toffe istuvat ikkunalaudalla kuin ensimmainen kissani Tassu. Itseasiassa Tassu oli hyvin paljon Toten nakoinen. Tassu muuten kavi istuskelemassa myos naapurin keittion ikkunalaudalla, hieman oli utelias nakemaan mita siella tehtiin.
Meidan kissoilla on uusi kiipeilyteline:
Alunperin telineen ei pitanyt tulla meille, vaan menna Saaran mukana uuteen kotiin, joten vari ja malli ei hivele silmiani. Pari paivaa pyoriteltyani telinetta, se loysi paikkansa makuuhuoneesta, jossa minun ei tarvitse katsella sita valoisaan aikaan. Itseasiassa paikka on loistava, koska kissat voivat seurata takapihaa ja vilkas liikenteista tieta kiipeilytelineesta.
Loosatti, Saara ja Aada toivottavat pikaista parannusta Harmi-kissalle
Aadalla on mielenkiintoinen turkki. Normioloissa Aada nayttaa harmaalta, mutta salamalla otetuissa valokuvissa kissa on raidallinen.
Raidoitus riippuu valaistuksesta ja kuvaussuunnasta, joskus ollaan ihan nain raidallisia:
Tosiaankin valtava ero, aivan kuin eri kissa olisi kuvissa.
Luin juuri kissakirjasta, että raitaisuus on kissan alkuperäinen väritys, ja muut muodot ovat myöhäisempiä mutaatioita. Ja että lähes kissasta kuin kissasta näkyy pohjalta raidat jossain valaistuksessaa. Sama meidän Riitulla ja Siirillä, vaikka ovat kilppareita.
ihania kisujaaika nuori kissa, vai mitä Jadea?
Kiva uusi nukkumapaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja: ¤¤kissa¤¤
Hmmm..Mitähän täältä löytyy!
Kyllä mä nämä jutut hallitsen vaikka vasemmalla tassulla!!!
Kertokaa mulle, miten joku noin pieni ja sulonen, kun meidän Smulan, voi saada aikaseksi jotain noin pahanhajusta?! Herra kävi kakalla ja on taas aromit… o_O Lisäksi Oliwer käy herkuttelemassa kissanhiekkalaatikolla, kun silmä välttää…