Kissa, Osa 2 (alk. 22.10.2008 ->), Suljettu

Upean rento asento on teilläkin!

Minä en tiedä miten minun pitäisi suhtautua, kun isäntä on alkanut katselemaan annetaan kissa -osastojen ilmoituksia. Olen äärimmäisen hämilläni.

Ja vielä. Ah, kun on rauhallista!

Memulin lötköpötköt on ihkuja :D sydän. Voi noita pitkiä tassuja "jalkoja", somat.

...nanikka se tarkoittaa, että teille tulee perheenlisäystä.

...lötköpötköjä ihania "käsiä" tassuja, "jalkoja" tassuja joka puolella täällä.

Mitä enemmän tätä ruttunaamaa katselee, sitä enemmän siitä tykkää.sydän -Taika on samettia, Tiplu on silkkiä:

Mutku minen tajua! Multa meni about 10 vuotta siihen, että ylipuhuin sen ottamaan edes yhden kissan. Kukaan ei ole kinuamassa sille kaveria, ei ole edes piloillaan ehdotettu. Eihän se nyt VOI isäntä itse olla toista kissaa hommaamassa? Muuttua koiraihmisestä kissaihmiseksi vuodessa kun kissa ei syökään varpaita?

Kyllä niitä kaksi pitää olla sydän. Nanikka olisiko mahdollista niin, että miehesi on salaa mennyt yöllä puutarhanetin kissa sivuillepomppivaa naurua.

Taika ja Tiplu on ihania, onko he jo tervehtyneet silmistään?

Kissa on kietonut isännän pikkutassunsa ympärille. Oletko kuullut hellää puhetta kun isäntä juttelee kissalle? Varmoja merkkejä…

No siis kyllähän isäntä aamulla alas tullessaan lepertelee ja lässyttää ensin kissalle ja sanoo sitten vasta mulle huomenta. Pitääks mun nyt sit huolestua =O

Meillä ei oo kissaa mutta koiria on kaks joille isäntä osoittaa hellyyttä enemmän kuin minulle =)

Hyviä nimi ehdotuksia on tullut, kiitos niistä. Isäntä on sitä mieltä, että kisuli on Jymy. Kertokaas mielipiteitä sopiiko Jymy vai pistänkö nimen vaihtoon silmän isku

Ihan ok, vaikka ehkä vähän vaikea huutaa että JYMYYYYY!

Mun mielestäni Jymy on vallan mainio nimi!

Taikan silmistä: Lopetin tipat nyt viikon laittamisen jälkeen, katson viikon, ja jos jotain tulee, niin aloitan uudelleen tipat. On vähän vaikea siis sanoa ovatko ne tasan tarkkaan parantuneet, sillä yhtenä päivänä ne on vetiset ja punertavat, toisena ei mitään. Päätin nyt katsoa tilannetta, mihin suuntaan ollaan menossa.
Yksi vauhtikuva onnistui, -puolittain!

"Minä olen suuri, mahtava ja hurrrrrjan pelottava."

Jymy on mahtava, mutta ihan mun lemppari oli se Nalkki. Tai mites olis Jyly, onko se kova puhumaan?

Yhdellä kädellä tässä kirjoittelen, kun Sibbe on varastanut mun toisen käden lepoalustakseen.

Tänään mennään mekin eläinlääkäriin. Käydään ottamassa sienitestit ihan vaan varmuuden vuoksi, kun siitoskissat pitää testata ennen astutusta. Mitään oireita ei siis ole, mutta silti jännittää kovasti ja tosi kauan kestää niiden tulosten saaminen, ja sehän ei tuota jännitystä ainakaan pienennä. Viikonloppuna käytiin näytteyssä niin eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä on tarttunut. Munkin pitäs tehdä Memulit ja katsoa peiliin ja sanoa ittelleni, että nyt muija kyllä rauhotut…

Alkuperäinen kirjoittaja: Q

Jymy on ihan hyvä nimi söötille pikkukisulle.

Tässä on varmasti tyhmin - siis merkityksessä epäviisas - kissa, johon olen törmännyt. Muutenkin vähän tohelo, mutta aina, kun joku on käynyt suihkussa, Nöpö menee istumaan märälle lattialle. Avokki on vakuuttunut, että on niin tyhmä, ettei tiedä, onko lattia märkä ja istuutuu pohtimaan asiaa. naurua Tämän jälkeen suunnataan kirjoituspöydällä ja länttästään se märkä persus tavaroiden päälle. Parin 80e koulukirjan sivut menneet ruttuisiksi, kun ovat unohtuneet auki... Lisäksi se lattitalla lilluva vesi on jotenkin paremman makuistakin kuin ruokakupissa. Peppi ei voi käsittää tuollaista toimintaa...

Memuli kuulostaa muuten aikas tutulta. Meilläkin on yritetty tallentaa noita tilannekuvia noista itämaisista. Tässä yksi parhaimmista.

Nukkumiskuvat sitten ovat yleensä parempia. Meillä taitaa kaveruksilla olla vähän liian pitkät koivet.

hymy Hih hih -Q-, minulla on noita paljaiden lattioiden kuvia vaikka kuinka paljon!
Itämainen kissa on kyllä kauniin sorja.

Peppeliinille tiedoksi; nuo minun molemmat kissat tulevat saunaankin, lauteille istumaan. Ihmettelevät kiukaan sihinää, kun heitän löylyä. Tepsuttelevat pesuhuoneessa, kun menen pesulle. Eli ei enää hetken rauhaa, ei edes saunassa saa olla rauhassa. Itkevät oven takana, jos jäävät sinne. Mutta sitä saa, mitä tilaa.hymy Ja seuraa itselleni tilasin.

Joo toi olikin niitä parhaiten onnistuneita. Näkee jo mitä on yritetty kuvata. Vauhtikuvat onnistuu nykyään meillä silleen, että kuvataan mahdollisimman kaukaa mahdollisimman isoja kuvia (pikselimäärältään vai miten se nyt meni), jotka sitten voi koneella rajata ja kuvan voi vielä suurentaa sopivan kokoiseksi.

Eli meillä on myös kone täynnä kuvia, joissa on paljon tyhjää ei mitään ja kärpäsenjätöksen kokoinen kissa jossain alakulmassa. Mutta se on yleensä sitten siinä kuvassa kuitenkin kokonaan.

Mitäköhän sitä onnistuis jos ei oli tota dikidikiä vielä käytössä.

Niinpä Memuli. Persoonia ovat, vaikka sanottaisi, ettei kissa tykkää siitä tai tuosta. Voisin hyvin kuvitella, että Nöpö tykkäisi saunoa, jos meillä semmoinen olisi. Pepin mielestä olisi luultavasti liian kuuma. Peppi voi olla sylissä vähän aikaa, mutta sitten pitää lähteä vähän matkan päähän ja levittäytyä ilmavasti lattialle (jos noin voi sanoa). Sitä saa mitä tilaa -asiasta olen samaa mieltä. Ihmettelin aluksi, kun Peppi-pentu ei jutellut. Nyt papupadalla riittää juttua välillä vähän turhankin paljon.