Jymy on kiva nimi! Tosin, jos nimi on enne, ei teillä tule olemaan kovinkaan hiljaista ja rauhallista kun kisuliini tuosta kasvaa
Peppeliinin “kissa kylpyhuoneessa” -kuva on ihana, kissalla on hauska ilme
Oohhoh. Unohdin kokonaan tulla kertomaan… Sen kissan diagnoosiksi tuli “joku allerginen reaktio” ja olkapäitten kohautus. Lasku 91 euroa. Voi jee, itekin olen samalla asemalla käynyt monet kerrat, mm. Timon-vainaan viimeinen viikko tuli vietettyä siellä. Ovat kyllä kovasti mukavia ja lämmin tunnelma siellä on, mutta vähän sellaisia sikalääkäreitä ne taitaa olla.
Trigona eikö paikkakunnalla ole muita lääkäreitä? Tuo olkapäiden kohatus kertoo jo tasosta mielestäni. Huima hinta diagnoosilla tai ylipäätänsä "mistä diagnoosista" sen maksoi.
Jymy on vallan kiva nimi pennulle.
Hmmm… Kuulostaa kyllä melko hintavalta olkien kohautukselta. Onko eläinlääkärilaskussa minkäänlaista erittelyä kuluista. Esimerkiksi käyntimaksu, toimenpiteet, lääkkeet ym.
Meillä makso suunnilleen saman verran tänään, kun käytiin, mutta laskuun sisältyi kuitenkin perustarkastus, sienitesti ja matolääkkeet.
Oli aika tyyristä sekin, mutta oikeestaan oma vika kun ei huomattu ottaa samaan aikaan muiden testien kanssa niin jouduttiin maksamaan tästäkin käyntimaksu. Olen kyllä omaan eläinlääkäriimme oikein tyytyväinen hinta/laatusuhteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja: Q
Jymy on ihana Ja nimi myös.
Mä olen kai niin tottunut isoihin eläinlääkärilaskuihin noiden hevosten kanssa, etten tajua hölkäsen pöläystä kissojen taksoista. Kaikki alle kahdensadan tuntuu edulliselta :o Multa voisi hyvin laskuttaa kissan käynneistä tuplat ja silti vielä hymyilisin.
Meidän pieni Aimo sai tänään aimo annoksen teurasjätettä. Naapurissa teurastettiin lehmä, ja hain sisäelimet ja utareet parempaan talteen. Koiralle lähinnä, kissoille meinasin tarjota siistiksi silputtua kieltä ja sydäntä, eiväthän kissat yleensä mitään roippeita huoli. Vaan Aimopa huoli. Ihan itse se kävi pöydältä sellaisen roikaleen, jossa oli kurkkutorvea, keuhkoja ja vähän jotain lihasten kiinnikkeitä. Ja paljon kalvoja. Sen, itsensä kokoisen palasen se raahasi ylpeänä keittiön pöydän alle ja nakersi sitä siellä puoli tuntia. En hennonut ottaa poiskaan kun toinen sen niin tomerana kantoi
Arvatkaas kuka tämä on?
Ei ;)…
Kassi, eikös teillä ollut tänään se eläinlääkärikäynti? Uutisia?
Smulan on alkanu väittelemään Se vastaa kun sanon sille jotain
Ei helekkari, taasko se kassi on käynyt salaa kuvaamassa meitin Rölliä ;DDD
Mikset käynyt moikkaamassa, olin töissä 7-15?
Muoks: eiku tuohan on otettu syksyllä! Nythän siinä näkyisi tekeillä oleva kissankoppi ;DD
Hih, vanha kuva…tuli vaan mieleen, kun noita itämaisia ja Taikaa ei saa kuvaan…=D Itsellä on Missestä vastaavia
Nuu, torstaina on henkilääkäriaika
No ehdit kassi ennen kuin ennätin lisätä tekstiä tuohon edelliseen.
... Kassikäpp:llä hyvä kuva, meillä on näitä samoja häntäkuvia harmaita , eli Mususta :D
Ei ole toi minun muisti enää niin terävä kuin aikaisemmin, Kassi. Pitää teroittaa. Mutta viikko meni oikein kummiskin
Paikkakunnalla ei ole toista lääkäriä, parinkymmenen kilometrin päässä kaupungissa kyllä sitten jo enemmän. Huomenna varmaan nähdään, niin pyydän että saan ihmetellä kuittia O_o
Heh, appiukko kertoi jokin aika sitten hevoslääkäriltä tullessaan että taas meni 700 euroa ja minä meinasin pyrstölleni pyllähtää. Varsinkin kun hepo on liian nuorena liikaa treenattu eli pilalle mennyt eli jatkuvasti vaivaa ja lääkärintarvetta, huuuhhhh…
Hoyabella juu. Oli tuhoomassa joulukuusta ja huusin keittiöstä niin vastas vaan ja jatko tuhoamista
Kai se nyt kissan pinnallakin joku raja on…joulukuusi vielä sisällä, vaikka pitäis kylvöpurkeille saada tilaa ! =)
Ihmettelen vielä tässä tuota Trigonan e.lääkärilaskua. Kyllä on kallista touhua, etkä oikeastaan saanut rahalle mitään vastinetta.
Tosiasia on, että ihmiset maksavat lemmikkiensä hoidosta kiltisti sen, mitä pyydetään. Ja nykyään osataan pyytää. Olisin joskus muinoin saanut halvauksen, jos "käynti" olisi maksanut liki 600 mummonmarkkaa! Ei silti, kyllä se nytkin puistattaa.
Ja kun pääsin tähän asiaan, niin näyttää siltä, että Taikan silmät eivät ole vielä parantuneet, alanko tulla vainoharhaiseksi, mutta tosiasia on se, että tänä aamuna silmät ihan vuosivat kirkasta nestettä. Mahdetaankos me olla allergisia toisillemme?
Nauroin itsekseni kipeäksi tuota puolikasta kissankuvaa. Noistahan saisi hauskan kuvakollaasin, kun jokainen laittaisi epäonnistuneet kissankuvansa yhteen. Esim. paljaasta lattiasta kuva, siihen alle teksi: tässä kissamme XX leikkii pallon kanssa.
Minä saan halvauksen siitä eläinlääkärin 54 euron visiitistäkin, vaikka niiden kanssa on tullut se diagnoosikin. Viimeksi myös antibiootti kuului hintaan.
Yksityisellä ihmislääkärillä visiitti maksoi viimeksi 38 euroa.
Kyllä sitä ihminen ilostuu kummallisista asioista, sellaisistakin joista on ennen vihastunut. Yllätin tänä aamuna Severin “tappamassa” vessapaperirullaa eli repimässä sitä riekaleiksi. Ja olin niin iloinen kun kissa sen verran piristynyt että jaksaa ja haluaa tuhoja tehdä! Lääkitys pitänyt kohtaukset poissa, mutta kissa edelleen unisempi ja horjuvampi kuin aikaisemmin. Mutta pikkuhiljaa se tuntuu tasaantuvan, perjantaina tulee kaksi viikkoa lääkitystä.
Kallista on eläinystävän hoitaminen ja tutkiminen, mutta toisaalta olen aika paljon valmis maksamaan ihan oman mielenrauhani takia. Minä kun olen sellainen huolehtija…