Neiti B ja Herra R toivottavat Pentin kissoille ja muille karvakavereille oikein makoisaa joulunaikaa!
Rapunzel; mistä saisin tollasen muotin? Voisin tehdä molemmille tytöilleni kissapipareita kun heillä on kummallakin kaksi kissaa.
Miikos; tämä meidän pitkään kestävä kesäkausi sekoittaa sitten näköjään kissankin hormoonit. Olisi sanonut katille ettei nyt oo maaliskuu.
Havinan kisuleilla on kiva nukkupaikka. Tuolla aiemmin olleet tyttöni kissat kömpivät mieluiten sänkyyn pariskunnan viereen ja herättävät kovalla kehruulla aamuyöstä varhain.
Stockmannilta löysin tuollaisen kissamuottisetin, varmaan jostain muualtakin saa.
Tää Emon linkki tarjoaa lapsillekin katseltavaa! Mielenkiintoista jouluista luettavaa, katseltavaa, suosittelen.
Paras joulupläjäys ikinä!
Historiallinen merkillisyys oli kirkkopaniikit, ihmisiä on tallautunut kuoliaaksi joulukirkossa "tuli on irti" huudon vuoksi, oli aihetta tai ei.
Tällanen keskeytti siivoukset
Siinäs näät Emo,on paljon tärkeempiäkin asioita kun siivoominen.
Niinpä. Varmaan hän on huomannut pienen lepohetken olevan paikallaan.
Kävin Susun luona äsken kahvilla. Kerrankin hän hyväksyi minut heille, tuli ovelle jo vastaan ja istui sylissäni pitkän aikaa.
Sain hänen emännältään mm. jouluruusun lahjaksi:)
Jouluna saa rentoutua.
Kurppa,mikä on sinun "suhde"Susuun?Ymmärsin että se ei ole sinun kissa?Kuitenkin saat palvella hänen ylhäisyyttään
Susu asuu naapurissa, olen tosiaan vain hänen palvelijansa.
Rakas katti odotti minua äsken oven takana kun tulin joulun vietosta:)
Bussissa sain pidellä jonkin matkaa 10viikkoista kissanpentua kun hän oli menossa uuteen kotiinsa. Olisi tehnyt mieli kyllä laittaa se omaan reppuun.
Ai jai, kissanpentujen luovutusikä on 12 viikkoa.
Karvarilla söpö kissa.Fiia täältä mummun luota lähettää terveisiä.
Voi että tuo Karvarin kissa on niinkuin mulla nuorena tyttönä Muska. Hän oli omapäinen ja kiukkuinen kissa mutta vanhemmiten tasoittui ja vanhempi tyttöni rakasti kisua yli kaiken. Kooltaan Muska oli pieni.
Öhöm,enhän ole antanut ymmärtää että Topi(alias Poppula,Popetti,Popsula) on minun kissa.Se on tyttäreni kisuli joka suorastaan palvoo emäntäänsä.Onhan se meille äärimmäisen tärkeä,mutta tapaamme mielestäni liian harvoin.Asuuhan Topi Rovaniemellä.
Kiitos paljon Fiia terveisistä,täältä myös terveisiä teille sinne mummulaan.
Meille ei voi ottaa kisaa ollenkaan kun Kari saa siitä ihottumaa. Harmi, ettei tyttöjen kissit pääse meille vierailulle.
Koira sen sijaan saa meillä kodin kun jään eläkkeelle. Silloin mulla on aikaa sitä hoitaa ja ennen kaikkea lenkittää. Tuleepahan itsekin liikuttua.
Tässä vielä terveisiä Fiialle Topilta.
Meidän Ellimme, 12-vuotias maine coon-neiti.
Huominen on raskas päivä, koska joudumme saattamaan Ellin ikiuneen. Ärhäkkä kasvain on runnellut vasemman puolen kasvoista saaden kissan näyttämään Notre Damen kellonsoittajalta. Syöminen on vaikeaa ja tasapaino on horjahdellut. Syöpä on ilmeisesti levinnyt sisäänpäinkin.
Voitteko kertoa minulle, miten kuolemaan nukuttaminen tapahtuu? Kuinka pitkään se vie aikaa? Aiomme haudata kissamme pihapiirin laitamalle. Onneksi on sula maa. Voi, kyllä ikävä tulee olemaan suuri, sillä tämä on meidän ensimmäinen ja ainoa lemmikkimme ja kissamme, jonka joudumme nyt lopettamaan. Kärsimyksen on turha antaa jatkua, Ellin olo tulee tästä vain huononemaan. Eläinlääkäri olisi lopettanut sen jo joulukuun alussa, mutta me pidimme lemmikkimme elossa niin kauan kuin se söi ja liikkui ja seurasi tapahtumia. Nyt on kärsimystä tarpeeksi.