Sissi, villikissa. Joskus sentään kuvan, pari siitä saa :w00t:
Ihme tupsut kasvanu tonne korvan alapuolelle
Laku on pinteessä…kuka eka ruokakupilla…
Joskus nukutaankin.
Hui, Mini on ottanu huikkaa…tarkkaan ku kattoo, sil on taskumatti etutassujen välissä :w00t:
Aina kun mies istahtaa sohvalle, kissat änkee hänen syliinsä.
Nämä ne käy syömässä kahdessa talossa, vasemman puoleinen Mikki tulee aamuisin, nukkuu niin kauan että koululaiset tulee koulusta ja lähtee sitten kotia. Häntä kettu runteli viime viikolla, oikealla Luna nuorempi, on aina liikkeessä sinne tänne! Käy vain edestakaisin ulkona kylmällä. Samasta kupista syövät ihan tappelematta, jos Kiti eläis niin ei olis asiaa kupille ennenkuin on itse syönyt. Siihen aikaan Mikki odotti että on hänen vuoronsa.
Tallenna
Taavi nojatuolissaan
Tossa kuvassa ei näy Taavin sydän, valitettavasti
Mikäs tässä on tuolia kynsiessä kun aurinkokin lämmittää niin ihanasti
Kissoja kolme kappaletta.
Ostin tytöille isomman kiipeilypuun facen kirppikseltä, Myyjä toi sen kotiin ja kasasi sen valmiiksi :).
Kaikki kolme hyväksyivät puun heti, tässä kaksi todisteeksi. ( Kaneli oli löytänyt Lilan kisooille ostamani kissanminttutyynyn ja oli repinyt suojapussin palasiksi, impannut ja “sammunut” tyynyn viereen.)
Saamarin Susu taas köllii emäntänsä vieressä eikä tule miun luo. Olen vähintään kaksikymmentä kertaa käynyt oven takaa katsomassa:/
Miedän kehruu väki oottaa ruokaansa =)
Oliks jotain asiaa?
Pinja
Kyllä mamma osti hyvän kiipeilypuun:
Eilen oli Mantelin sterilisointileikkaus. Hän oli ruoatta ja juomatta 12 h. Leikkaus sujui hyvin ja elli sanoi heräävän 2-4 tunnin kuluttua. Manteli ei tainnut kuulla tuota, sillä hän nukkui lähes 8 tuntia. Kääntelin tyttöä tunnin välein kyljeltä toiselle. Manteli makasi lämpöpeiton ja villapeiton välissä. Kaneli murisi ja sähisi Mantelia ihan mahottomasti, haisi varmaan desinfiointiaineelle. Kuuden tunnin jälkeen suihkautin vettä Mantelin kieleen, koska se roikkui suun ulkopuolella ja tuntui kuivalta. Hän reagoi kyllä siihen. Pikkuhiljaa Mantsukka alkoi kääntelemään päätään ja laskin hänet lattialle. Jalat eivät vielä kantaneet, joten pidin häntä sylissä vielä. Pikkuhiljaa jalatkin alkoivat toimia ja hän meni itse pissalle laatikkoon. Vesi alkoi maistumaan ja illemmalla annoin broikunjauhelihaa. Yö oli levoton, Manteli naukui tosi paljon. Nyt on kaikki ok :). Kanelikaan ei enää murise tai sähise.
Toipumista Mantelille! Nuo leikkaushommat ne ovat ikäviä, mutta usein välttämättömiä. Hyvä, että neiti voi nyt paremmin :) RitvaL. on selvästi sairaan hyvä hoitaja
Täällä meidän nuorikolla on ensimmäinen kiima. Voi toista kun mouruaa ja oon niin mielinkielin. Jahka tuo on ohi niin varaan ajan leikkaukseen. Loppuu sit siihen.
Kesämies
Yhdessä on hyvä olla.
Kosto on näköjään parhaimmillaan vähän kylmänä. Taloutemme ihmisväestö oli viikonloppuna yön poissa ja kissa oli yksin kotona. Eilen palatessamme ei ihmeempiä mielenosoituksia ilmennyt. Tänään töistä palatessani huomasin heti vihreän oksennuksen olohuoneen matolla. Rupesin inventoimaan tuhoja. Tällä kertaa ei ollutkaan riittänyt, että katti olisi iskenyt hampaansa siihen rönsyliljaan, jonka kasvattamisyritykset kyllä ovatkin meillä ihan tuhoon tuomittuja. Nyt oli pitänyt nakertaa lyhyeksi myös hajuherneen alku! Ja kun niitä ei itänyt kuin muutama kappale! Hajuherne lienee vähän myrkyllinen, mutta ei se näytä ainakaan mitään lamaannuttavaa myrkkyä olevan. Kissa nimittäin riehuu tällä hetkellä pitkin asuntoa ja kohta pitää käydä kai oikomassa matot paikalleen… Ei uskoisi jo seniori-ikäiseksi
No joo, ei se oikeasti osaa kostaa. Mutta hyvä oli ajoitus. Rönsyliljalle minun kyllä täytyy hommata joku amppeli. Se raukka on vähän väliä ihan nysänä. Kevään ensimmäiset pillisipulit maistettiin jo viime viikolla…
Syyllinen.