Tämmönen mukava “vieras” tuli meille tänään.Topi on meillä jouluun asti,vielä vähän pyyröllään ku emäntää ei näykkään missään.
Susa rakas käy märästä pihasta huolimatta päivittäin ilahduttamassa❤
Ihana että se on edelleen kuvioissa :) Kuvioista aasinsiltana, mulla taitaa olla olkarissa samanlainen matto kuin tuo sinun. Pitää vaan viedä pesulaan, ei oo enää noin ilmavan näköinen :rolleyes:
Onpa tuo heikkolaatuinen kuva:(
Susu on harvoin käymättä ja joskus käy jopa kolme kertaa päivässä:)
Hänen emännän kanssa olemme ystävystyneet ja olemme viikottain yhteyksissä, joskus jopa useammin.
Ei oltaisi ilman kissaa varmaan koskaan tavattu.
(Matto on helppo pestä kesällä painepesurilla, ei mikään laadukas tuote)
Topi toivottaa hyvää itsenäisyyspäivää kaikille karvasille penttilemmikeille.
Riippuu mitä ootettavissa tuosta völlähti makuulleen
Onneksi Susu auttaa minua kaikissa puuhissa, eihän niistä muuten mitään tulisi
Karvarin kissakuva antoi iloa ikävään iltaan. Kiitos!
Kotikissa, sylikissa Kerttu täyttää tänään 6 kuukautta
Kolli makoili eilen mun kanssa sohvalla viltin alla koko illan tyytyväisenä. Sitten kun lähti siitä iltapalalle, alkoi ontua toista takajalkaa. Aamulla sama köpötys ja apea naama, joten lääkäriä tilaamaan. Herran reisi on revähtänyt. En kyllä ymmärrä miten kun makuuhaava olisi todennäköisempi pötköttelyseuraus . Sai kipulääkettä ja ny kattellaan. Jos ei tokene, niin röntgeniin.
Pojan tyttö suunnittelee kovasti uuden kissan ottoa minulle. Mörri on 17v ja aikalailla vanhus. En ole luvannut ottaa uutta kissaa ainakaan ennen kun Mökkeliinistä aika jättää. Tyttö sano että hän ottaa kissan ja tuo sen mummulle siotukseen (hoitoon) kun hän ei voi kotiin kissaa ottaa äidin allergian vuoksi. Olen kyllä sanonut että kustannukset (rokotukset leikkaukset ja madotukset) saatte sit kyllä maksaa mun pienet eläkkeet ei oikeen riitä alottamaan uuden kissan lääkärikuluja. Mutta vielä on Mörri!:rolleyes:
Täplikäs potilas parani heti kun näki valkotakkisen - ihan sama syndrooma oli mun isoäidillä . No, hyvä ettei ollut sen kummempaa.
Rapu,hyvä näin
Hohhoijja ku väsyttää
Äsken kun paketoin pari lahjaa, pari avustajaa oli paperin päällä… Naruttanut en ole vielä lainkaan, se vasta mukavaa puuhaa onkin kisssojen mielestä
Tallikissa Sysi
Miisu poikkesi vähäksi aikaa siivousta pakoon.
Mukava möyröttää puhtaissa lakanoissa.
Kuka sitä jouluna likaisissa ja nuo ovat niin joulun värisetkin. Hyvä kissa, vaadi vain palvelua joulunakin.
Mitä pukilla on mulle
Ai pallo, kiva
välillä on huilattava