Where’s the cat? The cat is in the box.
Minä oon äiskän sylikissa, nyt katsotaan uutisia, yöllä nukun vieressä, yhdessä käydään vessassa, muina aikoina roikun lahkeessa ja kiipeän selkään ja olkapäille, juoksen perässä ja marisen ja haluan syliin ja aina pääsenkin. Minua ei huvita olla yksin, minun kanssa pitää leikkiä. En minä koristeeksi ole tänne tullut.
Täplä tykkää kissannameista. Tässä ollaan aika kiltisti, joskus käytetään kynsiä tai haukataan sormesta.
Olivia on kotiutunut hyvin. Mahdoton villikko se on ja iso kehruu kone. Ei pelkää mitään tai ketään.KOiriakaan ei ollut aiemmin tavannut ,mutta jo ekana päivänä käveli keskelle koira laumaa ja istui vaan. Iso rakkaus pakkaus.
Hööö,ei näy kuvat pelekkiä laatikoja
Mulla näkyy erittäin söpö kissa
Näkyy kuvat
Mun pitäs hommata Peikolle matolääke ja mullei oo mittään käryä semmosista kisumiuville tarkotetuista. Mikä son niin ku parhain?
Nyt näkyy mullaki söpöliini
Mä muistelisin että Mirrix olisi ruiskulla annettava kerta-annos. Pillerin syöttäminen kissalle on aina ollut enempi komedia- tai tragediaosastoa, siitä olen luopunut jos ei aivan pakko ole. Mut voihan pikkupeikko olla poikkeusyksilö ja nielaista pillerinkin ihan tuosta vaan. Suosittelen tukevia rukkasia kuitenkin
Nasty. Milläs Olivia on söpön naamansa kastellut viimeisessä kuvassa?
Meillä on jo monen vuoden ajan annettu kissojen matolääkkeet liuoksena niskaan. Eläinlääkäriltä saatu, saattaa löytyä apteekistakin.
Mä veikkaan että Peikko ottaa parhaiten tahnana ruuan sekahan melekutettuna Kaiken son syöny mitä met olemma sille tarijonnu, paitsi muikkuloiset piti viskoa harakoille
Vaikka miten olen sekoittanut matolääkkeitä erilaisiin ruokiin, niin syömättä jäävät.
Meillä kissoille annettu yleensä jauhemainen Axilur. sama kuin koirille. Laitan joka kissalle sen tilkan jauhetta peineen määrään jogurttia/rahkaa tms ja sotken sen siihen. KAikille uppoaa vauhdilla kun nuolevat sen lusikasta pois .Helppoa
Meijjän Väinö,son menny kissojen taivaaseen kymmenen vuotta sitten.Tyttär maalas 13 vuotiaana.
Siemenkirjeen virallinen valvoja:
Sylikissa Kerttu kasvaa kohisten, ikää runsaat viisi kuukautta
Mietin kumpaan ketjuun laitan kuvan, tänne vai koira ketjuun. Tässä Hippu ja Anni. :)
Oonko muistanut kertoa että meidän Olivia ei olekaan Olivia ? Tuossa männä viikolla satuin katsomaan kun pyllisteli sohvalla että hänhän onkin Oiva!!!
Käytettiin Lumi-kissa steriloitavana keskiviikkona, tänäänkää puoleenpäivään mennessä ei ollut vielä pissannut tai kakannut. Soitin klinikalle josta vastaanottoapulainen sanoi että heti lääkärille, ja heillä ei ole aikoja. No sain kuitenkin n 50 km päähän ajan lääkärille joka tutki kissan ja antoi jotain rentouttavaa ja opiaattia pistoksina. Ei uskoisi kuinka helpotti, kun lumi noin puolen tunnin kuluttua kotiin päästyä teki kummatkin tarpeensa.
Oli muuten aika hölmö ja outo kissa muutaman tunnin, vaikutti opiaatti todella kissaan ,nyt jo normaali ja nukkuu kai tyytyväisenä kun ei ole kipeä niiden mömmöjen vuoksi.
Miehelleni sanoin, että ei koskaan ikinä enää tyttökissaa meille, on niin paljon kovempi tuo leikkaus kuin kollilla.