Ritva, saanko laittaa tänne kisuistasi ottamani kuvat?
Aika epäselvä kuva Kanelista. Kameran pienellä ruudulla näytti paljon paremmalta.
Manteli
Vilukissa fleecehuoan alla. Lämpötila mitattu sementtilattialta sohvan alta. Kissa makaa ko. sohvalla, jossa uskon olevan hiukkasen lämpöisempää Ainakin emäntä pakeni jo viileämpiin sisätiloihin.
Stop, rapsuta mahasta jos uskallat :laugh:
Pikku kisu
Voi kyllä minä olen lutunen pieni!
Miten joku voi olla noin pieni ja söpö!
Miust ko tuntuu, että hän muuttaa meille koha vähä viel kasvaa
Kuinka kauan joudut odottamaan pikkuisen saamista, annitainen? Isompi kisu on samanvärinen kuin meidän Pörrö, valkoista on enemmän.
Kissat käyttäytyvät joskus omituisesti. Yhtenä sadepäivänä olin kasvihuoneessa ja kissat ulkopuolella. Monta kertaa raotin ovea ja pyysin sisään, mutta Pörrö piipahti sisällä kerran ja Täplä kahdesti, sitten taas tahtoivat ulos kastumaan. Kun menin tupaan ja pyysin sisään, kumpikin tuli.
Kasvihuone ei kummallekaan ole outo paikka. Joskus siellä makaillaan tuntitolkulla, etenkin Täplä.
Hei pitkästä aikaa penttiläisten kissakaverit.Mullon taas mukava olla Kemijärvellä.
Susu teki eilen ensi kertaa kakat sisälle, oli kai liian sateista?
Viisaana kissana tietysti suihkualtaaseen lattiakaivon viereen
Pikku-Totte on alkanut viihtyä sylissä. Se on aivan ihana. Tässä kiipeilytelineellä.
Huoh, kyllä onkin ihana Pikku-Totte
Meijjän pöytäkoriste
Meillä napsaistiin tänään lenkillä linnunpoika suuhun. Ei ollut palvelija iloinen. Herra R ei tiennyt miten päin olisi ollut kun oli niin tohkeissaan. Murhamies itse kuvassa.
Meillä myös, rapunedusta täynnä höyheniä ja sulkia. Mies arveli että oli peltopyyn jämät.
Meillä kissa sai räksiltä kyytiä ku vei niiltä poikasen. Tuli pusikosta hirmu vauhdilla ja räksät perässä syöksyillen. Mahoton meteli niistä lähtee.
Päivän Anni-asento
Meillä tyttön porukka kävi kalassa viimeviikolla ja toivat kissoille kalat. Parin tunnin kuluttua kun menivät katsomaan et onko kelvannut niin oli kalat hävinneet ja vaihtariksi oli tuotu iso vesimyyrä!:w00t::Whistling: