Näistä villahousuista ei tullu valmista mutta purkaminen olikin vähän vaikeempi homma, huutaa piti.
Raya, tästä näkee, mitä saa kun yrittää sotkeentua kissojen asioihin: mulkaisuja :laugh:
Topi pötköttelee kielletyssä paikassa(ilimeestä päätellen tietää asian)
Tuumaustauko,mitähän sitte keksittäs kivaa,ensin repivät miun lankakorista langat pitkin pirttiä, sitten kalapalaset hiissattiin hämärämpään paikkaan, toinen alottaa ja kun kyllästyy , toinen jatkaa siitä mihin toinen jäi.
Tämmöstä se on taas kun ei ulkona voi millään riehua, jäätyyhän siellä tietenki.
Täälä Topi yrittää tosissaan iltaruokaa molemmilta kerijätä.Vasta kymmeneltä saa sen,tiiän että huomen aamuna joskus viien nurkilla tulee märällä kuonolla tökkimään minua.Ei antauvvu minulle,ei tuu syliin istumasn,kysyy kyllä,mutta sitten hyppää yli
Osottaa mieltä ku en oo sen “emökkö”.
Miksi sitä aina ajattelee pahinta?
Lähdin eilen aamulla käsityöyhdistyksen myyjäisiin, tupa jäi tyhjäksi ja kannoin kissat ulos. Se piti tehdä kahteen kertaan, kun ne marssivat sisään auton pakkaamisen aikana. Ulkovarastosta hain kyytiin vielä lastenrattaat.
Kun tulin kotiin myöhään iltapäivällä, poika kysyi, näinkö Täplää pihalla. En nähnyt ja sitä käytiin sen seitsemän kertaa turhaan huutelemassa, poika kävi vielä illalla ulkona etsimässä. Pelättiin ilveksen vieneen kotitiikerimme.
Olin jo sängyssä, kun tulin ajatelleeksi varastoa. Piti pukea, hakea autosta avain ja Täplä löytyi. Pääsi vihdoin pois oltuaan vankina noin 14 tuntia.
Pikku raukka sielä nälissään vankina
Väsyttää,
Teksti jäi uupumaan. Mantelin kanssa ollaan neulottu 69. vauvansukkaa vapaapäivänä.
Vaihteeksi Kaneli. Hän rrrakastaa pahvilaatikoita.
Wilma <3
Mä haluan sisälle. Sotnos-Tossan
Isännän kainalossa on hyvä olla. Tollu tykkää.
Nino , likan kisuli :)
Parit misut
Aamupuuro jäi tänään kesken. Ulkoa kuului kovaa rääkymistä. Ensin ajattelin uuden naapurin lasten rientävän päiväkotiin kiukutellen. Sitten kun huuto ei tullut lähemmäksi, että taas on kettu rusakon kimpussa. Ei mekastus loppunut ja ryhdyin tiirailemaan, mistä ääni kuuluu. Keittiön ikkunasta katsoin, että harakat lentävät muutaman männyn läheisyydessä naapurimme palomiehen tontilla. Puussa heilui kaksi möykkyä. Toinen osoittautui naapurin kissaksi ja toinen kissaksi kylläkin, mutta tuntematon minulle. Harakat hyökkivät kissaparkojen kimppuun. Ajttelin, että pitääkö ruiskumestari käydä herättämässä. No naapurin kissa peruutti lopulta puusta alas. Kipaisin kissarouvalle kertomaan, että tarkistaa mahdolliset k arvojen menetykset. Musta kissa puussa ei jostain syystä kauaa kiinnostanut harakoita ja kissakin katosi tunnin sisällä ilman tikapuita. Kylmää puuroa siis lapioitu aamupalaksi.
Pitääkö se paikkansa, että punaiset kollit on kaikista häijyimpiä tappelijoita?
Manteli ikkunalaudalla. Huomaattehan hänen korkeutensa upean hännän.