Onnittelut suurperheen johdosta! Mahtaa olla jännä seurata, miten iso luonne-ero on ekan ja vikan välillä tai ylipäätään kenestä tulee pomo, kenestä filosofi, kenestä riiviö jne. Onnea!
Onnittelut Lissulle! Riittää sulla nyt puuhaa, 12 vauvaa (kun Pena lasketaan mukaan) . Toivottavasti saat kuitenkin levättyä tarpeeksi.
Tulee mieleen “101 dalmatiankoiraa”
Kiitokset kiitoksista! Olen kyllä niin onnellinen noista pienistä:) Oli upeaa saattaa nuo kaikki maailmaan,availla kalvoja,leikata napanuorat ja hieroa kuivaksi.Ja hiuenointa oli se kuinka Doris luotti minuun,antoi tehdä tuon kaiken ja pyysi apua,saan pyöritellä pentuja kuinka haluan,mutta kukaan muu ei saisi tulla metriä lähemmäs.Isännälle se ei murise,mutta muille kyllä,se on hyvä! Saatiin pentulaatikko tehtyä,laitettiin olkkariin,saavat olla nyt siellä keskenään Doriksen kanssa,eikä mun tarvii pitää niitä makkarissa ja hyysätä niitä koko yötä.Saa nyt nähdä kuinka vainoharhainen olen ja varmaan ramppaan siellä joka vinkaisun takia kuitenkin:)
Laitettiin olkkarin oviaukkoon portti,jonka läpi Elvis saa katsella olkkarin tapahtumia,ja välillä käydään nuuskimassa vauvoja kun Doris on pisulla:)
Mukavaa on kyllä kun on talo täynnä karvakuonoja:)
Veikkaan kyllä että ekaki syntyneestä tulee pomo,on jo sellainen mötkäle…melkein puolet isompi muita,ja on jo samanlainen sikaniska kun isällään:) Sitä joutuu vähän väliä ottaan pois tissitä,kun pöllii sen pienimmiltä,mutta kyllä kaikilla on masut pyöreinä,joten kyllä emosta maitoa tulee.
Lissu, kaikkea hyvää sinulle, Dorikselle ja koko katraaalle, niin sitä pitää...ei saa unhotaa lemmikkikissaani siinä sivussa...sille myös paksut halit
Elvis, oletkos nyt ylpeä, kannattaa ollakin!
Voi tsiisus Lissu, onnea vaan täältäkin!
Tässä joitain pötköjä tisulla
Ei passaisi näitä palstoja käydä katsomassa, on niin vaarallisia kuvia:D
Kyllä onkin!
Pikku-possu
11 pikku-possua
voi ietari mitkä mini luppakorvat
Lissu, miten Doris on jaksellut tänään? on varmaan tosi väsynyt?
Hyvin on mami voinut,on saanut ruuan ja veden vuoteeseen sitä halutessaan.Rauhallisesti on makaillut,imettänyt ja pessyt vauvojaan:)
Ja mamman kämmenellä ekaks syntynyt"Erkki"
Yritin laskea nuita, ja pääsin vihdoin lukuun yksitoista. Yhdellä mustalla on valkoinen massu.
Taitaa olla kaikilla mustikoilla valkoista masuilla,muistaakseni…
No, se musta oli massu taivasta kohti