Koira, Osa 2, (alk. 22.10.2008 ->) Suljettu

Ne pyörii pitkinpoikin kun lihapullat:)

Totta me penttiläiset saadaan oma Pentti niminen pentukin =)

Takuulla!=)

Ja tyttöjen nimiksi tulee ainakin Petunia,Orvokki ja Marketta(ehkä Iiris,Vuokko,Esikko ja Lilja myös,mikäli tyttöjä on niin monta)

Voi että on suloista!!! Kyllä pian on vipinää ja vilskettä teillä, Lissu85. Ja valtavasti onnea, ihana pentue. Ei sais lainkaan kattella noita kuvia…huokaus.

Muistan ku mein entinen rakas rakki sai harkitut 6 pentua. Emo ei ollu sit yhtään halukas imettään, muuten hoiti kyllä. Eläintohtori meinas et muuta vikaa ei oo, ku et jotkut koirat eivät oo kauhean äidillisiä. Muistan ku siinä sit melkein pakotin emon imettään, jolla oli korvat luimussa (mulle, ei pennuille kuitenkaan) ja lopuksi tuttipullolla vastinetta ihmiseltä. Kun siitä naperot kasvoivat ni oli niin hauskaa, ku 6 pentua söi tarkkaan harkittua muonaa uuninpelliltä. Uuninpelti meni ympyrää ja 6 häntää meni mukana pystyssä =DD! Teillä tulee menemään siis YKSITOISTA!!!

Mitens on Doris-mamma menny asioilleen? Onko raskinut lapset jättää siksi aikaa? Mun piti mein koira kantaa ulos, ku muuten ei kyl voinut jättää lapsiaan, ja sit tarpeet tehtiin pikapikaa heti rappusille ja äkkiä takas!

Ja vielä on pakko kysyä, onko tullu pentujen kynsistä ongelmia? Tuli vaan mieleen, et meillä tuli sekin ongelma (varmaan aiheutti osaltaan sen, ettei ollu halukas imettään) et pentujen pikkukynnet raapi nisät ja sit ne oli naarmuilla (ja tietysti kipeät). Onneks ei tulehtunu, mut ei halunnu pentuja syömään ku tietenki sattui ne naarmut.

Voi ei miten lutusia ovat!

Voi jestas kun ne on ihania! Upea kuva tuo, missä on 11 pötkylää kasalla :slight_smile:

Tämä palsta on niiiin paha, kun en voi itse koiraa ottaa, mutta kun nuo pennut on niin suloisia, pakko katsoa… Nyyh…

Doriksellä on sen verran paksu nahka ja turkki,ettei noteeraa pikku kynsiä ollenkaan.Ulos se menee kun vähän vetää pannasta,ei kyllä pitkälle mene.

Aika naisvaltainen oli tämä pentue.9 tyttöä ja 2 poikaa.Toinen pojista valkoinen,toinen musta.Painot menee aika kivasti.5 painaa 550g,3 painoi 600g,2 painoi 700g ja iso Erkki(joka on tyttö)800g.Ei siis mitään kovin pieniä vauvojahymy Ja onneksi ei kukaan ole pienin ja huonokuntoisin,kun pienimpiä on 5:)

No on siinä Doriksella ollut kantamista noissa, melkein kuusi kiloa! Ja siihen kalvot ja vedet päälle. Mitähän Doris itse painaa… 40 kg? Miettikääs jos me naiset suhteessa noin painavaa lastia kuljetettais raskaana ollessa… Lääh! (No joo, onhan se vaikka kolmosten äidillä urakkaa, mutta ei kumminkaan vedä tuolle vertoja)

On Doris reilu 60kg,ja säkä n.78cm,eli mammutti.Näytti kyllä melko hankalalta loppu odotus sen masunsa kanssa,leikilläni sanoikin että sieltä tulee kymmenen pentua,no tulikin 11:)

Niin on:) Erkki voi luovuttaa hienon nimensä toiselle pojista,toisesta tulee sitten Pentti.Saatte päättää onko Pentti musta vai valkoinen:) Taitaa tyttö Erkki saada nimekseen Justiina,on sellanen olo!

Miten Olet jaksellut itse Lissu85?

Oikein hyvin,Pena oli hoidossa mummolassa päivän,niin kerkisin nukkumaankin:)

No niin! Nimiongelma ratkaistu! Pojat ovat siis Erkki ja Pentti ja tytöt:Petunia,Orvokki,Marketta,Lemmikki,Lilja,Kielo,Iiris,Neilikka ja Unikko.Onko kivat?

Ai Doris onkin mammuttikoira. Emmää noiden isojen koirien painoja tajua… onhan sillä sitten kokoa kantaa tuommoinen lauma. Eiks se ekana syntynyt voisi olla Esikko. Heh. Kivoja kukkanimiä.

Joo,niin aattelin että eka kukkaistyttö on Esikko.

Tai tietysti ne vois olla:Justiina,Alli,Kylli,Lempi,Martta,Sylvi,Lempi,Elsa ja Tyyne :slight_smile:

Voi pyhä Sylvia sentään, eihän tuo voi olla enää totta! Kiesus sentään, mitä olette saaneet, kiitos, kiitos, etten näe tuota luonnossa, kun jo näin olen ihan myyty...

Taitaa olla kaikille tullut isänsä kuonot :slight_smile: