Koira, Osa 2, (alk. 22.10.2008 ->) Suljettu

Mulla tuli ihan itku. Koirien taivaassa on hyvä elää.

Osanottoni Heema

Lämmin halaus Heemalle.

Heema, viimeisen palveluksen teit ystävälle, ei ole helppoa, mutta niin on vain tehtävä, kun on aika:(

Pyry harjoittelee jo puutarhan hoitoa

Kuvan ja tekstin siirto ei näköjään onnistu multa samaan

Voi sentään kuinka suloinen Pyry on ja silmissä vilkkuu siihen malliin, että kotiväki on kesällä ihmeissään pikkumiehen vauhdista.

Voi Heema, vaikka kotona vielä 2 karvakorvaa onkin niin Selman paikka ei ole täytettävissä.

Voi nuita pikkisiä tassuja ja toinen korvakin vielä sojottaa minne sattuu :slight_smile:

Pyrystä tulee vielä hyvä puutarhuri

Voi että kuinka suloinen!

tässä uusi onnellinen pihan omistaja

Täällä mökillä on tylsää, kun ei nääkkään mitään…

No, hyppään saunanrantapöydälle, …nyt kelpaa!

Voi ku on sulonen :smiley: Vaikeaa on pienen koiran elämä suurien hankien keskellä. Tähystyspaikat on aika yleisiä monilla tuntemillani koiruuksilla, meidän dalmis ei tähystele mut rottiksen pentu tekee sitä useasti lenkkien aikana.

Peicon haukkuli on hauskasti saanut polvensa sotketuksi puhtaassa lumessa.

Harrastin tuossa extreme-urheilua koiran kanssa. Vetohiihtoa nimittäin, hanki kantaa eikä meillä latua olekaan, enkä raukka ollut lainkaan ollut suksilla koko talvena. Koira meinasi, että sama tahti kuin isännän kanssa, sillä on ollut umpihankeen sopivat sukset. Siinä sitten vaan yritin pysyä tasapainossa perässä, kun ei se hanki niin tasainenkaan ollut. Sitten kun olin pari kertaa pyllähtänyt, oli jo pakko ruveta koiraa vähän hiljentämään. On siinä ollut naapureilla näkemistä. Kun tuo tasapaino vaan olisi parempi niin tavatonta vauhtia siellä olisi päässyt, en minä siellä perässä paljon painanut.
Reissulla näin ketun saaliinensa, ei ihme jos ei ole pupuja näkynyt.

Olenko näyttänyt viellä teille meidän Hertan tyypillistä nukkuma-asentoa:

Hertta on just sen näkönen ku se olis tippunu taivaalta lattialle :slight_smile: Meillä pojat pötköttää monesti nuin